Шахрайство - Відгуки про Київстар (Kyivstar)

Київстар (Kyivstar)
Украина Відгук додано 3 грудня, 2018 год 167 переглядів
Якщо коротко:
Історія кількох місяців давності, та судячи з тутешніх відгуків досі не змінилась, так що нічого нового. Замість списання суми згідно тарифного плану було списано 10 грн за не потрібний денний пакет послуг. І також в наступні дні. Розмови з колцентром і листування емейлом позитивних результатів не дало.
В результаті перейшов до послуг конкурентів. Там так нагло на інтернеті гроші поки що не крали. Та і пакети дешевші.

Переписка:
>
Доброго дня, Виникла проблема з пакетом послуг, щось про 4g за 75 грн. Точно назву не пригадую. Полягає вона в наступному. 12 вересня мало знятись 75 грн з місячний пакет. Ці гроші на рахунку були. Замість цього знялось біля 10 грн за добовий пакет. Того ж числа зв'язався з опереторм в колцентрі. Той відвів що сталась технічна помилка, пізніше мені пакет послуг зарахують. Однак зараз 14 вересня. Нічого не сталось. Гроші і далі по 10 грн знімаються, а місячного пакету з розмовами і інтернетом нема. Знову зв'явзався з оператором (після 21-ї години 14 вересня). Оператор стверджує, що я сам винен, бо не відключив інтернет 14 версня до того моменту, поки пакет не нарахують. Якась неадектватна ситуація. Це технічні проблеми Київстара і як на мене місячний пакет таки повинен нарахуватись. Очікую роз'яснень з цього приводу і відповідний пакет послуг. В умовах його не йшлось про те, що раз у місяць я повинен відключати інтернет поки система не спрацює. І це не є якось очевидною умовою також.
>
Доброго дня, Андрію! Щиро дякуємо Вам за терпіння, виявлене до термінів розгляду Вашого звернення! Будь ласка, зверніть увагу, при зверненні через форму «Відгуки» сайту www.kyivstar.ua можливо отримати консультацію виключно загального характеру. Ознайомившись з Вашим листом, повідомляємо, що Ваше запитання носить індивідуальний характер і вимагає перевірки даних за Вашим номером телефону. Оскільки компанія «Київстар» захищає і забезпечує повну конфіденційність даних кожного абонента, щоб отримати детальну консультацію з Вашого питання, якщо воно ще актуальне, будь ласка, напишіть нам через форму «Онлайн чат» системи «Мій Київстар», з того абонентського номера, інформація по якому Вас цікавить. У випадку, якщо розгляд питання актуальний, але у Вас відсутня можливість звернутися до нас через систему «Мій Київстар», просимо Вас уточнити і відправити нам через форму «Відгуки» сайту www.kyivstar.ua наступну інформацію: абонентський номер, за яким Вас цікавить інформація; 19 цифр серійного номера (ICC) SIM-карти, пов'язаної з абонентським номером, який нанесений друкарським способом на зворотну сторону SIM-карти. Дякуємо Вам за розуміння! З найкращими побажаннями, Центр підтримки Київстар
>
... взагалом нагадав історію і включив запрошені дані...
>
Доброго дня, Андрію! Щиро дякуємо Вам за терпіння, виявлене до термінів розгляду Вашого звернення! Перевіривши інформацію за номером, яким ви користуєтеся, ми бачимо, що у зв'язку з плановими роботами 12.09.2018 у деяких абонентів передплаченого зв’язку абонплата за тарифом знімалася з запізненням (не з 0:00 до 3:00). Станом на 12:25 14.09.2018 та на поточну мить списання абонентської плати відбувається в штатному режимі. Питання повернення коштів за 12.09.2018, які були зняті 12.09.2018 в рахунок щоденної оплати, на стадії вирішення, щойно питання буде вирішеним Вас проінформують смс-повідомленням. Приносимо Вам вибачення за спричиненні незручності! Щодо причин подальшого не нарахування абонентської плати з 13.09.2018, повідомляємо, що ситуація пов’язана була по номеру вже не з технічними складнощами, а виключно з тим, що на рахунку вже не було достатньої суми коштів для нарахування Пакету послуг на 4 тижні (станом на 00:00 – 03:00 – 55,36 грн), тому у Вас відбувалося автоматичне щоденне зняття по 10 грн згідно умов тарифного плану. Всі умови поточного тарифного плану «Київстар 4G Онлайн» Ви знайдете на нашому корпоративному сайті https://kyivstar.ua/uk/mm/tariffs/arhive/4gonline , натиснув на посилання «Детальніше». Враховуючи, що зараз (на мить формування Вам листа-відповіді) на рахунку коштів недостатньо, як для оплати Пакету послуг на 4 тижні, так і на день (на рахунку 2,16 грн) обсяг послуг Вам не надається. Але, якщо протягом дня Ви поповните рахунок на суму не менш ніж 75 грн, тобто достатню для оплати Пакету послуг на 4 тижні - вона буде знята автоматично відразу після поповнення рахунку і надасться пакет послуг. Наступна оплата повинна буде знятися через 28 днів (дата зсувається). Якщо Вам буде потрібна подальша інформація або допомога, будь ласка, зверніться в інформаційно-довідкову службу компанії «Київстар», яка працює для Вас в режимі «чат» цілодобово, 7 днів на тиждень («Oнлайн чат» в системі «Мій Київстар»). Наші фахівці завжди готові допомогти Вам і надати кваліфіковану консультацію по будь-яких питань про послуги компанії «Київстар»! З найкращими побажаннями, Центр підтримки Київстар





Коментарі до відгуку

На даний момент, ніхто не прокоментував відгук автора


Київстар (Kyivstar)
Всі відгуки

1.2 5
12923 відгука / 2090766 переглядів
Київстар (Kyivstar)
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше

kyivstar.ua
Перейти на сайт
Оператори мобільного зв'язку
МТС (MTS)
МТС (MTS)

Рейтинг: 1.3
4956 відгуків
LycaMobile
LycaMobile

Рейтинг: 2.3
653 відгука
Тариф Vodafone Joice Pro
Тариф Vodafone Joice Pro

Рейтинг: 1
1 відгук
Life:)
Life:)

Рейтинг: 1.7
2528 відгуків
Оператор связи ТриМоб (3Mob)
Оператор связи ТриМоб (3Mob)

Рейтинг: 3
101 відгук
Beeline / Билайн
Beeline / Билайн

Рейтинг: 1.6
428 відгуків
Услуга Киевстар «Экстра деньги»
Услуга Киевстар «Экстра деньги»

Рейтинг: 1.8
22 відгука
Тариф МТС "Смартфон"
Тариф МТС "Смартфон"

Рейтинг: 2.8
30 відгуків
Киевстар 3G
Киевстар 3G

Рейтинг: 1.5
320 відгуків
Интертелеком
Интертелеком

Рейтинг: 1.5
2075 відгуків