Схоже що менеджменту Київському байдуже на скарги своїх абонентів. Тому, найкращим покаранням для таких недолугого менеджменту компанії буде відмовитися від послуг цієї недокомпанії. Вартість абонплати ці нікчеми підвищують регулярно, аргументували це начебто покращенням якості зв'язку.....та збереженням зв'язку при відключеннях електрики, але по факту зв'язок найпаскуднійший з усіх що є в Україні. Зв'язок не стабільний, часто взагалі відсутній, в про Інтернет то взагалі...немає слів.
антимонопольний напевно отримав котлету від тварєй з кацапським нутром.
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
паскудний сервіс - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
Вартість абонплати ці нікчеми підвищують регулярно, аргументували це начебто покращенням якості зв'язку.....та збереженням зв'язку при відключеннях електрики, але по факту зв'язок найпаскуднійший з усіх що є в Україні.
Зв'язок не стабільний, часто взагалі відсутній, в про Інтернет то взагалі...немає слів.
антимонопольний напевно отримав котлету від тварєй з кацапським нутром.
відгук
Коментарі до відгуку