Микола Венгер Відгук додано 5 листопада, 2024 год6 переглядів
Набрати не можу ні на один номер, ледве додзвонився в Київстар, а там я не я і хата не моя, ми не в курсі , кошти на рахунку, але є обмеження, вирішення яких займе до 7 днів. Козли це дуже лагідно про них сказати можна, списання коштів йде стабільно, а вирішення питання займе 7 днів, з таким успіхом буду переходити до другого оператора... Це буде в рази швидше, і без мороки яку маю сьогодні.
Переваги:
Нема, відношення жахливе, на конкретні питання відповідають заїждженими фразами, до
Недоліки:
відношення жахливе, на конкретні питання відповідають заїждженими фразами, клієнтами не дорожать ситуацію вирішити не спішать то нах таку контору спонсорувати
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Відключили зв'язок - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
відгук
Коментарі до відгуку