Склалась не приємна ситуація. Прийшовши в Київстар через підвищення абонплати порадили інший тариф розказали як все чудово але не розказали про нуанси цієї послуги коли пройшов деякий час почалися проблеми. З'ясувалось що пакет надається тільки 1 числа,послугами скористатися я не можу і в мене є заборгованість про яку мені сказав навіть не оператор. Почавши розбиратись вони сказали "а ви що не знали" ні якби знала не підключала відключити не можливо. Перенести пакет щоб такого не було теж копійку коштує. На вимогу покликати менеджера не розуміли що я хочу від них. На питання чому не попередили про таке мовчать. Користуюсь Київстаром більше 10 років але це вже межа. Щоб вирішити проблему 4 рази звонила на гарячу лінію з проханням щоб менеджер передзвонив - не передзвонив. І декілька разів їздила на мережу. Київстар! Навчіть своїх працівників розповідати клієнтам до кінця про послуги які надаєте!!! Коли кажуть що присилали смс то його ще потрібно знайти бо купа реклами! Попросивши копію договору сказали що в них його нема! Сервіс👍. Не знаю можливо комусь норм але це вже перейшло межі дозволеного! 3 згодні
Та ж сама ситуація, компанія зобовʼязала перейти на інший тариф, але не було інформації про кредитування по тарифам контракт. Оператори хамло останнє, я у них в чорному списку тепер, бо у них не має відповіді на мої запитання. Куди не звернись - різна інформація. В чаті порадили призупинити номер, сказавши - що борг не буде далі накопичуватись, я погодилась. І що я бачу, мінус збільшується, а послугами я користуватися не можу !!!! Просто безлад!! Тариф був 75 а став 175! Просто йобнулись там
А тепер головне! Щоб перейти на передоплату треба подати заявку через оператора , яка не дуже хоче це робити. Потім на протязі 14 днів знову звертатись у магазин, ПЛАТИТИ 100 грн за переключення !!! Я не з міста і маю постійно їхати кудись і розбиратись!! Просто невігластво
Головне що перейти на контракт можна самостійно а от відключити це все - треба усі круги пекла пройти і ще й заплатити !!!!
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Жаливе надання послуг навіть не варте 1 зірочки - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
3 згодні
відгук
Коментарі до відгуку
А тепер головне! Щоб перейти на передоплату треба подати заявку через оператора , яка не дуже хоче це робити. Потім на протязі 14 днів знову звертатись у магазин, ПЛАТИТИ 100 грн за переключення !!! Я не з міста і маю постійно їхати кудись і розбиратись!! Просто невігластво
Головне що перейти на контракт можна самостійно а от відключити це все - треба усі круги пекла пройти і ще й заплатити !!!!
Нажаль на скарги ніхто і ніяк не реагує