Усі знають, як складно зв’язатися з оператором. Як вихід – писати в Facebook. Але чому не можна створити чіткий і зрозумілий сервіс для подання заявок, скарг та пропозицій на офіційному сайті або в спеціальному додатку? Здається, що звернення є, і відповідь теж, але з’єднати їх із справою не виходить. 1 не згоден
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Очікую щоб з'явився простий спосіб вирішення питань - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
1 не згоден
відгук
Коментарі до відгуку