У Київстар, на мою думку, є один вагомий недолік — це система обслуговування. Тому, хто дочекається оператора, можна сміливо ставити пам’ятник. Меню так заховали, що, напевно, спеціально зробили, аби під час очікування людина вже й забула про свою проблему. Пів вечора витратила на те, щоб подати скаргу на поганий інтернет. А у відповідь мені ще й натякнули, чи не підробка в мене телефон. Просто вершина компетентності
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Меню заплутує, операторів не дочекатися - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
відгук
Коментарі до відгуку