Игорь Галич Відгук додано 3 вересня, 2024 год4 перегляда
Був у мене тариф, за яким в кінці місяця знімалася плата за цілий місяць, і з цим вічно виникали якісь проблеми. То коштів недостатньо, й не надавали деякі послуги, то інтернет закінчився, і зняли кошти за безліміт, хоча той один день до абонплати я міг би й без інтернету обійтись. Пішов до них у магазин розбиратись, і персонал порадив підключити контракт. Ось, контрактом задоволений: ціна відповідає наданим послугам, кошти тепер знімаються кожного дня, але лише по кілька гривень, зайвих витрат немає. Так ще й сказали, що на контракті безпечніше в плані різних хакерських загроз. Респект персоналу за рекомендацію, бо й кошти зекономив, і нерви
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Контракт вигідініший в рази, ніж передплата - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
відгук
Коментарі до відгуку