Антон Іщенко Відгук додано 30 серпня, 2024 год2 перегляда
Єдине, про що шкодую у своїх відносинах з Київстаром, це те, що не підписав контракт на послуги і тариф вчасно. По передоплаті виявилось, що не зовсім те, що мені потрібно. Тому довелося шукати можливість поїхати в місто для підписання контракту (на жаль, зараз із транспортом біда, хлопці від ТЦК ховаються, на рейси не виходять). Підписав контракт і повернувся до комендантської години. Добре, що все завершилось добре. 1 не згоден
Як раз таки навпаки - дуже шкодую, що підписав цей контракт. Тепер з мене зняли в буквальному сенсі в 20 разів більше грошей за послуги, які я отримав (заплатив за 40 днів послуг, отримав 2). Все, що я точно знаю - цій країні треба анархія, щоб розібратися з цією мафією так само, як працюють вони
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Шкодую що раніше не підключив контракт, там гарні тарифи та умови - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
1 не згоден
відгук
Коментарі до відгуку