Слов ненависті немає, тільки люті матюки. Обслуговування нуляче, місяць чекала, як після попередніх квартирантів собі активувати домашній інтернет,тепер "**бусь" цілий день, щоб об*єднати мобільний з домашнім інтернетом, день ніхто не телефонує, оператор шле до всіх інших операторів і так по сотому кругу. Кажу, є варіант, де я не буду телефонувати стопятсот разів?, - ні, каже.
Переваги:
Нагадування про оплату
Недоліки:
Обслуговування, тарифи підвищуються як завгодно, технічна підтримка
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
шоб всі з вашої контори так до рідних могли додзвонитись, як клієнти до вашого оператора - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
відгук
Коментарі до відгуку