Ольга Відгук додано 3 травня, 2024 год6 переглядів
Обман абонентів. Вони просто без згоди і можливості щось змінити піднімають плату за тариф. Звернулася,щоб змінити тариф і зіткнулася з шокуючою ситуацією. В мобільному додатку просто вибиває помилка,коли написала у живому чаті,то виявилося, що цілий місяць я не маю права змінювати тариф,а моя заявка буде виконана через місяць. Це жахливе відношення до своїх постійних абонентів. Користуюся номером безперервно уже 18 років. + Домашній інтернет. Таке їхнє відношення до своїх клієнтів просто змушує задуматися над заміною оператора. 3 згодні
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Обман абонентів - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
Таке їхнє відношення до своїх клієнтів просто змушує задуматися над заміною оператора.
3 згодні
відгук
Коментарі до відгуку