Ситуація з наданням безкоштовного місяця після збою в мережі завершилась списанням коштів частинами в сумі майже за весь місяць. А тепер по порядку. Після збою в системі було оголошено про надання місяць безкоштовного користування послугами. Наступна оплата мала відбутись 19 січня. Рахунок поповнили 17-го січня. За умовами тарифного плану надається безкоштовно 100 хвилин на дзвінки на інші мобільні оператори, але виявилось так, що зняли оплату за такий дзвінок, в результаті коли прийшов час знімать місячну плату, то не вистачило суми і почали знімать по дням. Вияснить причину в оператора виявилось не так і просто. Спочатку оператор озвучив, що у нас взагалі немає безкоштовних хвилин на інші оператори. Коли все-таки настояв що вони є, то визнав що дійсно є, але вони закінчились 15 січня. Телефоном користується стара бабуся і щоб запобігти подібним дзвінкам їй були занесені тільки номери київстар і лише декілька номерів інших операторів. Попросив оператора озвучить коли саме були здійснені дзвінки, на які номери та їх тривалість. Оператор не зміг назвати номери, а назвав лише код оператора, посилаючись на те, що він не має доступу до такої інформації. Весь час повторював, що у них сертифікована система, тулив це скрізь, де не знав що відповісти. У нас на телефоні в історії дзвінків зафіксовано лише 2 таких дзвінки, загальною тривалістю до 10 хвилин, на що оператор відповів, що то у нас так налаштована історія дзвінків на телефоні і він видаляє з історії дзвінки на інші оператори. Дивно таке чути враховуючи те, що це взагалі кнопковий телефон. На прохання уточнить хто саме може допомогти в даному питанні оператор відповів, що ніхто не допоможе, навіть в їх магазині, бо у них така сама сертифікована система. Також встановив додаток Мій Київстар на іншому телефоні спеціально щоб глянуть історію дзвінків, але історія дзвінків саме за цей сумнівний період коли знімали кошти взагалі відсутня, тож користь додатка теж сумнівна. Роблячи висновок з вище написаного: списали кошти невідомо за що, не змогли надати факти списання коштів, спроба вияснить деталі не призвела до якихось результатів взагалі. 1 згоден
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Списання коштів без детального роз'яснення - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
А тепер по порядку. Після збою в системі було оголошено про надання місяць безкоштовного користування послугами. Наступна оплата мала відбутись 19 січня. Рахунок поповнили 17-го січня. За умовами тарифного плану надається безкоштовно 100 хвилин на дзвінки на інші мобільні оператори, але виявилось так, що зняли оплату за такий дзвінок, в результаті коли прийшов час знімать місячну плату, то не вистачило суми і почали знімать по дням. Вияснить причину в оператора виявилось не так і просто. Спочатку оператор озвучив, що у нас взагалі немає безкоштовних хвилин на інші оператори. Коли все-таки настояв що вони є, то визнав що дійсно є, але вони закінчились 15 січня. Телефоном користується стара бабуся і щоб запобігти подібним дзвінкам їй були занесені тільки номери київстар і лише декілька номерів інших операторів. Попросив оператора озвучить коли саме були здійснені дзвінки, на які номери та їх тривалість. Оператор не зміг назвати номери, а назвав лише код оператора, посилаючись на те, що він не має доступу до такої інформації. Весь час повторював, що у них сертифікована система, тулив це скрізь, де не знав що відповісти. У нас на телефоні в історії дзвінків зафіксовано лише 2 таких дзвінки, загальною тривалістю до 10 хвилин, на що оператор відповів, що то у нас так налаштована історія дзвінків на телефоні і він видаляє з історії дзвінки на інші оператори. Дивно таке чути враховуючи те, що це взагалі кнопковий телефон. На прохання уточнить хто саме може допомогти в даному питанні оператор відповів, що ніхто не допоможе, навіть в їх магазині, бо у них така сама сертифікована система. Також встановив додаток Мій Київстар на іншому телефоні спеціально щоб глянуть історію дзвінків, але історія дзвінків саме за цей сумнівний період коли знімали кошти взагалі відсутня, тож користь додатка теж сумнівна.
Роблячи висновок з вище написаного: списали кошти невідомо за що, не змогли надати факти списання коштів, спроба вияснить деталі не призвела до якихось результатів взагалі.
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку