Написала коректний та ввічливий відгук з бажанням побачити відповідь представника Київстара. Побачила купу ботів, що налетіли і почали звинувачувати мене чи то в роботі на ВФ, чи то на лайфселл, причому всі пишуть рашистською мовою. Подивилася на інші відгуки... І на кожну найменшу критику - та ж неадекватна реакція від рашистських представників недоспільноти! А всі позитивні відгуки - з якимось фанатичним захопленням та акцентом сектантів: "найкращий в світі" тощо. Чомусь у жодного іншого оператора такого немає. Здається, що представники Київстару замість реального спілкування з людьми та оцінювання своїх дій задля виправлення недоліків розважаються фальшивим завищенням рейтингу за допомогою російськомовних найманців. А потім нам кажуть, що вони з московією не співпрацюють. Починаю вірити, що таки дійсно в тій атаці допомагали зсередини. І все ж знижую бал, бо якщо "нормальна" якість, яку я в першому відгуку поставила, когось тут не влаштовує, то мене не влаштовує кількість хамів на цій сторінці. Найсмішніше, що зайшла почитати відгуки, щоб зрозуміти, чи не варто повернутися до Київстару, бо Водафон розчаровує останнім часом, а в усієї сім'ї якраз Київстар... І щось згадала, чому колись давно від цього оператора відмовилася.
Переваги:
Хороше покриття, середні тарифи
Недоліки:
Хамське відношення до конструктивної критики, неадеквати у відгуках, явне накручування балів, нечесна політика на цьому сайті, які принижують ставлення до непоганого, в цілому, оператора. Бо якщо такі неадекватні фанати - то від них хочеться відгородитися стіною. А коли вони ще й письмово не здатні відповідати українською мовою - виникають підозри щодо здорового глузду представників оператора
Звісно що не допоможе - я прямим текстом написала, що є клієнтом Водафону. Якось плювати мені на лайфселл, невигідно купувати картку оператора, якщо ніхто зі знайомих не є їхнім клієнтом.
Але і завдяки вам подібним - картку Київстару теж перехотілося оформлювати, хоча батьків він влаштовує. Дякую.
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Виправлюся. - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
Подивилася на інші відгуки... І на кожну найменшу критику - та ж неадекватна реакція від рашистських представників недоспільноти! А всі позитивні відгуки - з якимось фанатичним захопленням та акцентом сектантів: "найкращий в світі" тощо. Чомусь у жодного іншого оператора такого немає.
Здається, що представники Київстару замість реального спілкування з людьми та оцінювання своїх дій задля виправлення недоліків розважаються фальшивим завищенням рейтингу за допомогою російськомовних найманців. А потім нам кажуть, що вони з московією не співпрацюють. Починаю вірити, що таки дійсно в тій атаці допомагали зсередини.
І все ж знижую бал, бо якщо "нормальна" якість, яку я в першому відгуку поставила, когось тут не влаштовує, то мене не влаштовує кількість хамів на цій сторінці.
Найсмішніше, що зайшла почитати відгуки, щоб зрозуміти, чи не варто повернутися до Київстару, бо Водафон розчаровує останнім часом, а в усієї сім'ї якраз Київстар... І щось згадала, чому колись давно від цього оператора відмовилася.
відгук
Коментарі до відгуку
Але і завдяки вам подібним - картку Київстару теж перехотілося оформлювати, хоча батьків він влаштовує. Дякую.
И батьки на КС а дамка на Водафоне, и критикует КС нелепыми доводами . Не пользуется, а вещает, какой КС плохой...