26.10.2023 поповнив рахунок SIM на 500 грн (при платі за тарифний план 225 грн), кошти зписались з рахунку за активацію тарифного плану двічі, з інтервалом 27 хвилин (тобто, не 225 грн, а 225х2=450 грн). Наступного дня зателефонував в службу підтримки на номер 466... Оператор побачила в історії поповнень і зписань подвійне зняття коштів, "дуже здивувалась...", запевнила мене, що зафіксувала запит, очікуйте найближчими днями смс про повернення вам коштів... Пройшло 5 діб, смс не надходить, кошти мені нм рахунок не повернені... Сьогодні (01.11.2023) знову телефоную на номер 466. Виявляється (чомусь!) мій запит буде розглядатись 30 днів з моменту першого звернення, тобто, до 27.11.2023... Цікаво, що наступна плата за тарифний план 22.11.2023 (тобто, якщо "розгляд запиту" до 27.11.2023, то я (в кращому випадку) буду без зв'язку 5 діб (це при умові, що кошти повернуть на рахунок сім-карти...). Порада всім абонентам Київстар: ніколи не поповнюйте свою сімку, на суму, більшу, ніж щомісячна плата за свій тарифний план. Навіть на гривню! Якщо вам дорога власна нервова система і немає бажання, щоб вас "кинули" на гроші, а потім "дуже дивувались", як так вийшло і розповідали казочки...
Переваги:
Покриття по Україні
Недоліки:
Ніколи не поповнюйте свій мобільний рахунок від Київстар, більше, ніж сума щомісячної плати за ваш тарифний план!
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Двічі підряд зписані кошти за тарифний план - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
26.10.2023 поповнив рахунок SIM на 500 грн (при платі за тарифний план 225 грн), кошти зписались з рахунку за активацію тарифного плану двічі, з інтервалом 27 хвилин (тобто, не 225 грн, а 225х2=450 грн). Наступного дня зателефонував в службу підтримки на номер 466... Оператор побачила в історії поповнень і зписань подвійне зняття коштів, "дуже здивувалась...", запевнила мене, що зафіксувала запит, очікуйте найближчими днями смс про повернення вам коштів... Пройшло 5 діб, смс не надходить, кошти мені нм рахунок не повернені... Сьогодні (01.11.2023) знову телефоную на номер 466. Виявляється (чомусь!) мій запит буде розглядатись 30 днів з моменту першого звернення, тобто, до 27.11.2023... Цікаво, що наступна плата за тарифний план 22.11.2023 (тобто, якщо "розгляд запиту" до 27.11.2023, то я (в кращому випадку) буду без зв'язку 5 діб (це при умові, що кошти повернуть на рахунок сім-карти...).
Порада всім абонентам Київстар: ніколи не поповнюйте свою сімку, на суму, більшу, ніж щомісячна плата за свій тарифний план. Навіть на гривню! Якщо вам дорога власна нервова система і немає бажання, щоб вас "кинули" на гроші, а потім "дуже дивувались", як так вийшло і розповідали казочки...
відгук
Коментарі до відгуку