Кошти знімаються без попередження, послуги та відповідні до них ціни неадекватні. Оператор не може пояснити коли про певну послугу було повідомлено взагалі, тараторить завчену єдину фразу «такі умови тарифного плану» - при підключені тарифу я дійсно погоджувалась на відповідні прописані мені умови, але як виявилось - не всі(про що не попереджують перейти на окремий сайт і ознайомитись повністю). Звичайно, це не говорять, не попереджують, а роблять по факту. Крім того вибір тарифних планів дуже маленький, всі вони +/- однакові, вибрати щось оптимальне вкрай важко. Завжди якісь проблеми, то кошти вчасно не зараховуються, то в тебе виявляється якась послуга про яку ти мала якимсь чином сама здогадатись. Кожен раз звонити на гарячу лінію - таке собі задоволення, тому переходжу сьогодні ж на іншого оператора і сподіваюсь, що ніколи більше не доведеться користуватись Київстаром.
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Зняття коштів без попереджень, за послуги які ти в очі не бачив - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
відгук
Коментарі до відгуку