З'їли вже всі нерви. Зі службою підтримки(оператором) спілкуюся мало не щодня. І все я їм щось винна. Мало того що вартість послуг у воєнний час піднялася в рази так щей знімають гроші з рахунку тоді коли мають надати місячний пакет, щоб користувач докидав кошти для зняття абонплати, або якщо не помітить то поповнив рахунок знову, а окрім того щоб сказати що винен користувач нічого зробити не можуть.
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Найгірший оператор - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
відгук
Коментарі до відгуку