Під час того, як я перебуваю за кордоном, Київстар вміло списує по 2 рази кошти за деякі послуги типу Київстар ТБ через свої проблеми в системі. Коли я дзвоню і прошу повернути гроші, вони мені ввічливо розповідають, що вони оформили заявку на технічний відділ і вона буде розглянута протягом 7 днів. Я не хочу чекати 7 днів, це не мої проблеми, що у Київстару глючна система і вони списують гроші по 2 рази. У кол центрі як завжди всі читають з папірця і говорять одне і теж. Розводять звичайних людей за гроші. А коли я кажу, що через те, що ви списали з мене гроші 2 рази, мені тепер не вистачає на обонплату, щоб поповнити телефон, вони мені технічного кажуть, так поповніть ще раз за свій рахунок. 1 згоден
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Кидалово на коштi - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку