Людмила Відгук додано 16 травня, 2023 год8 переглядів
була клієнтом київстару більше 20 років. після початку проблем з відключенням світла їхній інтернет та звʼзок стали незадовільними. сподівалась що налагодять, але марно. перейшла на іншого оператора зі збереженням номеру - поки що задоволена, жалкую, що раніше так не зробила. окремо хочу сказати про «підтримку» київстару — це ДНО. ніяких строків вирішення проблем, повна безвідповідальність. не вагайтесь, йдіть від них)
Переваги:
плюсів вже немає
Недоліки:
погана якість мобільного інтернету і звʼязку
погана якість обслуговування-проблеми тупо ігноруються
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
мобільний інтернет не задовільний; звʼязок провалюється - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
окремо хочу сказати про «підтримку» київстару — це ДНО. ніяких строків вирішення проблем, повна безвідповідальність.
не вагайтесь, йдіть від них)
відгук
Коментарі до відгуку