Мала пакет з 10Гб інтернету, але не могла під'єднатися до віддаленого робочого стола через мобільний інтернет з початку віялових відключеннь. Раніше завжди підключалися і я могла працювати будь-де. Зараз можу підключитися лише через інших операторів крім Київстар. Далі - приходить повідомлення, що тепер пакет послуг буде коштувати дорожче, тому що буде збільшено кількість ГБ ( до 15). Я ними не можу користуватися, вони мені не потрібні, але я маю за них платити. Ніякого вибору, альтернативи.... Я телефонувала оператору - сказав, щоб я зайшла до їх фірмового магазину, там допоможуть. Відвідала той магазин - там мені сказали телефонувати оператору, бо вони не можуть допомогти. Тобто, або плати і не користуйся, або йди до іншого оператору! Запропонувати нічого не можуть. 1 згоден
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Не пропонують рішення і альтернативу - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
Далі - приходить повідомлення, що тепер пакет послуг буде коштувати дорожче, тому що буде збільшено кількість ГБ ( до 15). Я ними не можу користуватися, вони мені не потрібні, але я маю за них платити. Ніякого вибору, альтернативи....
Я телефонувала оператору - сказав, щоб я зайшла до їх фірмового магазину, там допоможуть. Відвідала той магазин - там мені сказали телефонувати оператору, бо вони не можуть допомогти.
Тобто, або плати і не користуйся, або йди до іншого оператору!
Запропонувати нічого не можуть.
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку