поповнили рахунок після зміни тарифу, кошти зняли за попередній тариф, а так як відбулась зміна тарифу, то ті кошти десь в повітрі не активні. Звязався з оператором. Оператор заявив що що ці кошти повернули (зауважу на номер телефону) потрібно поповнити новий тариф, після чого зможуть повернути кошти. По іншому ніяк. Що це за шахрайська політика. Порушиння прав споживача. Викходить щоб повернути кошти які вони кудись діли /списали за своєї помилки потрібно поповнити ще. Де таке бачили?
Переваги:
Немає жодних
Недоліки:
Немає жодних контактів зворотнього звязку, e-mail, чи адреси.
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Шахрайство від Київстар! - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
відгук
Коментарі до відгуку