Людмила Відгук додано 6 квітня, 2023 год12 переглядів
Ситуація: прошу допомогти підключити роумінг в переписці у чаті. Оператор пропонує варіант, який мене влаштовує, погоджуюсь, сплачую 350 грн. Роумінг не працює. Питаюся чому кілька разів. Чат згортають не відповідаючи. В кінці-кінців один з операторів відповідає, що мій тариф не передбачає роумінг і я маю звернутися до свого керівника. Кажу, що не маю альтернативних можливостей зв’язатися з керівником. Тільки за допомогою звичайного дзвінка з Київстару на Київстар, але знаходячись в роумінгу. Який не працює. Не працює так, що я навіть в контакт-центр задзвонити не можу. Кажуть «шукайте альтернативні варіанти зв’язатися з керівником». Так а навіщо мені тоді Київстар, якщо ви мене змушуєте звертатися до іншого мобільного оператора, щоб спілкуватися? Що значить в сучасному світі «немає технічної можливості щось змінити»? Немає бажання. Тобто, запропонували мені за 350 гривень підключити послугу, яка в мене не буде працювати (і мали це знати заздалегідь. Якщо не знали, значить пофіксіть програми, щоб будо видно ви продаєте послугу чи повітря) і прямим текстом пишуть, що з їх сторони все оформлено коректно. Я заплатила за ніщо. Краще б волонтерам відправила. Я в шоці від «допомоги» і від того, що гроші зняли, а послугу не надали. А вважають, що так і треба. Ви не про людей, а про бездумне тицкання кнопок і конвеєрні чати, наче роботи, контакт-центре. Грошей не шкода, шкода, що ви вважаєте, що таке надання послуг - це норма.
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Бездумні шахраї. Продають повітря - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
відгук
Коментарі до відгуку