Alex Відгук додано 12 лютого, 2023 год6 переглядів
Бажаєте щоб - кинули на кошти; - брехали вам консультанти; - неотримати послугу і за це зняли кошти - витратили час на з'ясування питання і неотримати нічого ТОДІ ТІЛЬКИ В КИЇВСТАР!!! Раніше описував ситуацію з незарахуванням 200 грн. (27.12.2023) Станом на 13.02.2023 кошти не повернуті і вимагати то марна справа і втрачений час. По факту: - консультанти на 466 (проблема в базі у них є) починають розказувати, що ваше звернення не розглядалось і посилають чекати в черзі на розгляд. Коли вказуєш, що 02.01.2023 є SMS що питання розглануто і кошти повернуть протягом 20 робочих днів, розказують як правильно рахувати 20 робочих днів. Після того як заставите їх перерахувати (20 роб. днів пройшло давненько) кажуть ну почекайте до пятниці може сплатять. В п'ятницю кажуть заявки не має, їздять по вухах про 20 роб. дні, а коли розуміють що далі нікуди брехати то знову кажуть що розглянуть і повернуть протягом 10 днів))). Хто повірить? Ніхто не платить. Пишемо письмове звернення із викладенням проблеми і отримуємо, що відповідь через 30 днів. В точці продажу при вимозі перейти з контракту консультанти типу кажуть, що приймають заявку і посилають прийти через 3 дні (Печерська площа 1). По факту перевірив в іншій точці продажу нічого не зробили. Хоча повинні роздрукувати форму заявки, надати на підпис і закрити протягом 1 хв. (Як і зробили в іншій точці продажу). Був свідком, як пенсіонерку на вимогу закрити контракт і номер послали прийти не раніше ніж через 7 днів. (знову друкується заява і вся процедура - 3хв.). По факту перейшов на іншого оператора із збереженням1 номера + закриття 1 номера. Якщо на контракті то очікуйте що консультанти розкажуть про необхідність закриття контраку (вартість 100 грн. ЗА ЩО?) та мігрування перед зміною оператора. НЕ ВІРТЕ. Більше ніяких послуг від КИЇВСТАР не отримую і нікому не раджу. І де контролюючі органи? - риторичне питання. 1 згоден
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Бажаєте буди обдуреними – тоді в С - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
- кинули на кошти;
- брехали вам консультанти;
- неотримати послугу і за це зняли кошти
- витратили час на з'ясування питання і неотримати нічого
ТОДІ ТІЛЬКИ В КИЇВСТАР!!!
Раніше описував ситуацію з незарахуванням 200 грн. (27.12.2023)
Станом на 13.02.2023 кошти не повернуті і вимагати то марна справа і втрачений час.
По факту:
- консультанти на 466 (проблема в базі у них є) починають розказувати, що ваше звернення не розглядалось і посилають чекати в черзі на розгляд. Коли вказуєш, що 02.01.2023 є SMS що питання розглануто і кошти повернуть протягом 20 робочих днів, розказують як правильно рахувати 20 робочих днів. Після того як заставите їх перерахувати (20 роб. днів пройшло давненько) кажуть ну почекайте до пятниці може сплатять. В п'ятницю кажуть заявки не має, їздять по вухах про 20 роб. дні, а коли розуміють що далі нікуди брехати то знову кажуть що розглянуть і повернуть протягом 10 днів))). Хто повірить?
Ніхто не платить. Пишемо письмове звернення із викладенням проблеми і отримуємо, що відповідь через 30 днів.
В точці продажу при вимозі перейти з контракту консультанти типу кажуть, що приймають заявку і посилають прийти через 3 дні (Печерська площа 1). По факту перевірив в іншій точці продажу нічого не зробили. Хоча повинні роздрукувати форму заявки, надати на підпис і закрити протягом 1 хв. (Як і зробили в іншій точці продажу). Був свідком, як пенсіонерку на вимогу закрити контракт і номер послали прийти не раніше ніж через 7 днів. (знову друкується заява і вся процедура - 3хв.).
По факту перейшов на іншого оператора із збереженням1 номера + закриття 1 номера.
Якщо на контракті то очікуйте що консультанти розкажуть про необхідність закриття контраку (вартість 100 грн. ЗА ЩО?) та мігрування перед зміною оператора. НЕ ВІРТЕ.
Більше ніяких послуг від КИЇВСТАР не отримую і нікому не раджу.
І де контролюючі органи? - риторичне питання.
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку