Вже три місяці після підключення контракту в мене не має мобільного інтернету,хоч кошти знімаються .Я звернулася з проханням відключити контракт ,до мене зателефонував співробітник київстар і сказав ,що все погоджено і я можу звернутися з паспортом для відключення.Я звернулася ,але працівник не зміг відключити і сказав ,що не може мені нічим допомогти. Після його спроб я не можу ні перевірити баланс ,ні телефонувати.Я вагітна ,донька відвідує школу і під час війни я маю бути з нею на зв'язку.Мій чоловік на війні і я теж маю бути на зв'язку.
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Не виконує обов'язки - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
відгук
Коментарі до відгуку