Користуюсь послугами оператора "Київстар" 7 років. Підключив 2 роки назад послугу "Домашній інтернет" 1.01.23 - підняли оплату в розмірі 300 грн. З інтернетом були завжди проблеми в провайдера, вирішувались не швидко. Останній час інтернету немає! Хоча є світло. В підтримки нічого не вдалося з'ясувати, чому так. Всі оператори мені говорять дзвонити на номер 460, весь час я набирав цей номер. Хочу відключити послугу "Домашній інтернет", набрав номер 460 або 0 800 300 460 все марно. Як відключить домашній інтернет?
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Жах буду міняти провайдера - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
відгук
Коментарі до відгуку