Я користуюсь послугами цього оператора досить давно, але такого відвертого і відкритого шахрайства не пам'ятаю. Користуюсь інтернетом у роумінгу. Мала в пакеті 8Гб інтернету до закінчення тарифного місяця. Аж ні! Київстар вирішив, що ні!. Відключили спочатку інтернет, а потім самостійно підключили мені послугу "За 50грн вам надано для інтернет-роумінгу: 100МБ + безлімітний текстинг у Viber, WhatsApp, Telegram та доступ до GoogleMaps, Skyscanner, Booking до кінця доби за Києвом. І так 2 рази поспіль після закінчення 100Мб. Одним словом: не витримавши телефоную оператору . Потрапляю на автовідповідач і вона мені говорить, що мої 8Гб є в наявності і я можу викристовувати їх в роумінгу. Чекаю зв'язку з оператором, залишаю скаргу, прошу повернути кошти за неякісні послуги. Приходить відповідь за моїм зверненням через +- тиждень:
Шановний клієнте, компанія розглянула Ваше звернення. Питання вирішено. Дякуємо, що допомагаєте нам вдосконалюватись.
Я за них " рада". А кошти мої де? Вони вдосконалились, а я....!!!???
В кожного по сотні гривень вкрали і можна жити. Шахраї. Будьте обережні!!!!
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Шахраї. Списують кошти за не надані послуги. - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
Користуюсь інтернетом у роумінгу.
Мала в пакеті 8Гб інтернету до закінчення тарифного місяця. Аж ні! Київстар вирішив, що ні!. Відключили спочатку інтернет, а потім самостійно підключили мені послугу "За 50грн вам надано для інтернет-роумінгу: 100МБ + безлімітний текстинг у Viber, WhatsApp, Telegram та доступ до GoogleMaps, Skyscanner, Booking до кінця доби за Києвом. І так 2 рази поспіль після закінчення 100Мб.
Одним словом: не витримавши телефоную оператору . Потрапляю на автовідповідач і вона мені говорить, що мої 8Гб є в наявності і я можу викристовувати їх в роумінгу.
Чекаю зв'язку з оператором, залишаю скаргу, прошу повернути кошти за неякісні послуги.
Приходить відповідь за моїм зверненням через +- тиждень:
Шановний клієнте, компанія розглянула Ваше звернення. Питання вирішено. Дякуємо, що допомагаєте нам вдосконалюватись.
Я за них " рада". А кошти мої де? Вони вдосконалились, а я....!!!???
В кожного по сотні гривень вкрали і можна жити. Шахраї. Будьте обережні!!!!
відгук
Коментарі до відгуку