Давно вже хочу відключитися від цього мобільного оператора і точно зроблю це найближчим часом.
Крім того що, щоб відключити домашній інтернет я бігала тиждень до магазинів Київстар, телефонувала в службу підтримки (де вони вирішили прибрати операторів), писала в чат служби підтримки в телеграм - і все без жодного результату. Відповідь була "чекайте рік і вам автоматично відключать домашній інтернет" . Пройшло більше двох років і досі приходять смс і поступають набридливі дзвінки операторів з питаннями "чого це ви не користуєтеся послугами домашнього інтернету Київстар?" Вони б вирішували питання або проблеми зі зв'язком з такою наполегливістю. Ну з тим ладно, просто дратує і показує їх некомпетентність.
Сьогодні мовчки змінили мій тарифний план на 35 грн дорожче. Якщо телефонуєш у службу підтримки, то так само неможливо отримати відповідь оператора, зате робот після п'яти переходів і натискань на кнопки розповідає, що причиною цього подорожчання є необхідність закупівлі компанією Київстар генераторів у зв'язку з перебоями зі світлом. Отак компанія перекладає свої проблеми на плечі споживачів, у кого своїх проблем по вуха. Раніше хоч повідомляла заздалегідь, а тепер мовчки, підло змінює тариф, сподіваюсь що ніхто не помітить. Мій висновок, що з такою політикою компанії, з таким ставленням до клієнтів, споживачів послуг ставатиме все менше.
Переваги:
Телефонний зв'язок нормальний
Недоліки:
-Не повідомляє про зміну плана
-набридливі дзвінки
- неможливо зв'язатися з оператором
-часто не ловить інтернет, там де ловить у інших, нестабільний
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Мовчки змінюють тарифний план - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
Крім того що, щоб відключити домашній інтернет я бігала тиждень до магазинів Київстар, телефонувала в службу підтримки (де вони вирішили прибрати операторів), писала в чат служби підтримки в телеграм - і все без жодного результату. Відповідь була "чекайте рік і вам автоматично відключать домашній інтернет" . Пройшло більше двох років і досі приходять смс і поступають набридливі дзвінки операторів з питаннями "чого це ви не користуєтеся послугами домашнього інтернету Київстар?" Вони б вирішували питання або проблеми зі зв'язком з такою наполегливістю. Ну з тим ладно, просто дратує і показує їх некомпетентність.
Сьогодні мовчки змінили мій тарифний план на 35 грн дорожче. Якщо телефонуєш у службу підтримки, то так само неможливо отримати відповідь оператора, зате робот після п'яти переходів і натискань на кнопки розповідає, що причиною цього подорожчання є необхідність закупівлі компанією Київстар генераторів у зв'язку з перебоями зі світлом. Отак компанія перекладає свої проблеми на плечі споживачів, у кого своїх проблем по вуха. Раніше хоч повідомляла заздалегідь, а тепер мовчки, підло змінює тариф, сподіваюсь що ніхто не помітить. Мій висновок, що з такою політикою компанії, з таким ставленням до клієнтів, споживачів послуг ставатиме все менше.
відгук
Коментарі до відгуку