Ольга Фурсова Відгук додано 15 грудня, 2022 год1 перегляд
Паніка перших тижнів всяких там блек і не блек аутів пройшла. Посипати голову попелом нема сенсу, треба вчитись працювати в нових реаліях. Час, місце, якість роботи інтернету (мобільного і дротового), звязку та всього іншого треба систематизувати і пристосовувати до реалій. Вихід є з кожної ситуації, тому не т реба плакати а рухатись вперед.
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Починаємо пристосовуватись - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
відгук
Коментарі до відгуку