13.12.2022 для продовження дії тарифу, вніс на свій рахунок 250 грн. Через дві години Киівстар списує з рахунку 140 грн. і не відновлює тариф з мотивацією "недостатньо коштів". Консультанти компанії пояснюють, що ще 14.11.2022 я заказував послугу "Екстрагроші" в сумі 300 грн. Чому списали тільки 140 грн., чому через місяць - ніхто пояснювати не захотів. Ніколи в житті не користувався послугою "Екстрагроші". Пенсіонеру вона не потрібна і я навіть не знав, що така є. Вважаю, що у мене просто вкрали 140 грн. Будьте уважні. Можливо це новий вид "заробітку" компанії Київстар. 1 не згоден
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Про надання послуги "Екстрагроші" компанією Київстар - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
1 не згоден
відгук
Коментарі до відгуку