Доброго Дня, Шановна Адмінстрація!!! ЧОГО У ВАС ЖАХЛИВИЙ СЕРВІС !!! Справа у тому, що в кінці листопада я перейшов на тариф «Ваш Оптимум», де одна з суперсил - це домашній інтернет, де він об‘єднується з мобільним рахунком. 2 грудня мені підключили домашній інтернет і сказали на протязі двох днів підійти і об‘єднати тариф. Я 4.12.2022 прийшов в центр Київстар ( м. Житомир, вул Київька 1), де співробітники сказали, що вони об,єднали домашній інтернет і мобільний рахунок!!! В понеділок інтернет не працюва, посилаючи на поповнення рахунку, хоча це суперсила входила в тариф, який був проплачений за місяць грудень!!! В вівторок я дозвонився до оператора, який пообіцяв, що в середу все буде працювати!!! В середу НІЧОГО так і не запрацювало!!!! Сьогодні я був в центрі Київстар сьогодні взяли мою заяву і сказали, що на протязі трьох днів цю проблему решать !!! У мого хрещеного, який був зі мною в неділю, дав заяву на об’єднання і у нього проблем ніяких не було !!!! ПРОШУ ПРИЙНЯТИ МІРИ !!! КТО ПОВЕРНЕ МЕНІ ІНТЕРНЕТ ЗА ЦІ 4 ДНІ, МІЙ ЧАС І МОЮ НЕРВОВУ СИМТЕМУ !!! СЕРВІС ДУЖЕ І ПРОСТО ЖАХЛИВИЙ !!! ТЕХНІЧНА ПІДТРИМКА НА НИЗЬКОМУ РІВНІ !!! ВАШ ЧАТ БОТ НІЯК НЕ РЕАГУЄ!!! ДО ОПЕРАТОРА ДОЗВОНИТИСЯ МАЙЖЕ НЕМОЖЛИВО, В ЖИВОМУ ЧАТІ ПОСТІЙНО НЕМАЄ ОПЕРАТОРІВ!!! ВИ ЗНУЩАЄТЕСЬ НАД АБОНЕНТАМИ!!! 3 згодні 1 не згоден
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Жахливий сервіс - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
3 згодні 1 не згоден
відгук
Коментарі до відгуку