Зараз маю їхати за кордон по роботі, в мене є можливість і буду повертатись додому, аби нічого не писали. Потрібно було підключити новий тариф аби працював роумінг як вдома. Зайшов в сервісний центр, обрали тариф і вони сказали, аби не поповнював рахунок раніше ніж прийде смс про підключення тарифа. Чекав на повідомлення 3 години і тільки потім я поповнення зробив. То ж будьте обережні. 1 не згоден
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Є нюанси з підключенням нових тарифів - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
1 не згоден
відгук
Коментарі до відгуку