Та що там казати про негаразди зі звзяком, коли я ще донедавна забула про готівку і тупо не заходила в точки де не було терміналу. А зараз треба постійно на кармані тримати запас кеша, бо термінали не працюють. Так і з роботою - появився інтернет то зразу до роботи, хоч який би час доби не був. А що поробиш - такі реалії сьогодення. 1 не згоден
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Пристосовуємось до реалій сьогодення - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
1 не згоден
відгук
Коментарі до відгуку