Serg Karas Відгук додано 21 листопада, 2022 год15 переглядів
12 листопада 2022 пенсіонерка звернулася до співробітника київстара, що працює у відділені Києва біля м. Харківська, з проханням перенести контактні данні зі старого телефона на новий та поміняти тарифний план на інший, з більшим лімітом інтернету. "Добрий" співробітник вирішив не відмовляти пенсіонерці та "допоміг": перекинув з телефона на телефон контакти, акаунт, встановив вайбер, тік-ток, збільшив шрифт та скопіював пару десятків фото та парочку маленьких відео. Хоча копіювати медіа файли його не просили. Ну і підключив новий тарифний план. Якщо не враховувати плату за поповнення рахунку з новим тарифним планом, співробітник київстару взяв з пенсіонерки за "свою роботу" 1000 (тисячу) грн. Видати чек він категорично відмовився. Відключень електроенергії в цей час не було і касовий апарат працював. Про цю ситуації було повідомлено по телефону оператору. Пообіцяли, що розберуться і перетелефонують через кілька днів. І як завжди на...бали. Ніхто так і не подзвонив. Замість цього прислали смс, де запропонували зі своїми проблемами звертатися туди, де вони безпосередньо виникли. 1 згоден
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Навіть під час війни київстар не перестає обкрадати пенсіонерів - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку