Ir Відгук додано 20 листопада, 2022 год5 переглядів
Київстар -це дно, днище. А саме:їх ставлення до клієнтів і сервіс. Я абонент цього провайдера лише два місяці. Майже два тижні я не можу телефонувати, тому що в моєму пакеті чомусь перестали бути доступними безкоштовні звилини в роумінгу. Власне, для цьогоріч, щоб користуватися низькими тарифами в роумінгу, я й змінювала оператора. Моя заявка про проблему була прийнята, я отримувала смс про зміну строку розгляду-спочатку до 11.11, потім до 14.11. Коли настало 16.11 і жодного звуку від них, я написала, відповіли, що строк продовжено без вказаних термінів. Тобто вже тут я мала сама їм нагадати про себе. Далі я пишу кожні два дні їм, а відповідь геніальна в своїй кліжетоорієнтовності «як тільки питання вирішиться, вас проінформують». Я питала, чому не можуть самі уточнити у своєї тех служби, а вони просто не можуть!! Враження таке, що їх тех служба це інша компанія і я прошу про щось дивне. Ваші внутряки , мене як кліжнта, не цікавлять і не треба в свої проблеми про те, що у вас не налагоджені внутрішні процеси, занурювати. Я, як клієнт, просто хочу дзвонити. Я це пояснюю кожному вашому оператору і мене це дістало. Це база!!! Чому ваші співробітники не знають про це. Вчора оператор кинув слухавку, просто повторюючи мені фразу про те, що мене повідомлять. Я залишала скаргу й мені передзвонили з контроль якості уточнити, про який дзвінок йшла мова. Я, маючи надію, що спеціалісту з контролю якості не пофіг, розповіла всю свою історію. Мені теж сказали, що оператори все правильно відповідали!!! Це як фільм на основі 1984 знятий… тобто вони не розуміють, жодної емпатії до клієнта! Ваш клієнт, недоумки, не отримує базову функцію й цінність, задля якої приходять до оператора. А вони чешуть про неможливість щось уточнити у іншого відділа між собою. І мені запропонували, якщо маю пропощиціі щодо зміни процесів, то написати їх НАТО пошту. Серйозно? Я д кажу, зараз вам все описала, навіщо? Бо, каже мені спеціаліст КК, від мене пропозицій не приймуть чи не почують, що сь таке? Ви там нормальні взагалі? Якщо мене як кліжнта вже два тижні не чують, ви говорите, зо навіть свого співробітника не почують, то для чого і який сенс мені ще витрачати час, щоб йти на ваш сайт і писати листа? Я просто в шоці! Я думала , що такого трешу не буває у компанії, яка так голосно про себе заявляє. Тобто поки вони там всередині відмахуються про те, що «я маленька людина, що я можу зробити», клієнт не може дзвонити, використовувати базову послугу, за яку заплатила. Для вас окремий котел у пеклі, Київстар, ненавиджу вас!!! Найміть собі спеціаліста, щоб вирішив ваше питання з внутрішніми процесами і щоб ваші співробітники могли трохи думати ширше, ніж від «забору й до обіда». Фу, бути такими. Робимо ставки, скільки ще продовжиться «футбол» 1 не згоден
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Київстар -це дно! - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
Найміть собі спеціаліста, щоб вирішив ваше питання з внутрішніми процесами і щоб ваші співробітники могли трохи думати ширше, ніж від «забору й до обіда». Фу, бути такими. Робимо ставки, скільки ще продовжиться «футбол»
1 не згоден
відгук
Коментарі до відгуку