Ольга Левченко Відгук додано 17 листопада, 2022 год17 переглядів
Нижче додаю СКРІНИ доказів, як Київстар ШАХРАЙСЬКИ забирає гроші клієнтів. 2 листопада (додаю скрін) я поповнила рахунок на 100 грн , щоб мені надали пакет послуг на місяць. Останні 9 місяців я з дитиною живу за кордоном. І всі ці місяці поповнювала рахунок лише, щоб спілкуватися з мамою, яка в Україні зараз (це можна побачити в скрінах). Інтернетом Київстар НЕ користуюсь (це ви теж побачите в скрінах з додатку Київстару). Цього разу Київстар замість того, щоб нарахувати мені пакет послуг почав знімати щодня 10 грн, наче в мене не вистачає коштів на рахунку. Зняли всі гроші, і тепер я не можу зателефонувати мамі, а вона мені. Я подала їм скаргу, на що оператори (я розмовляла з двома) сказали, що я в день поповнення користувалася мобільним інтернетом. Через це програма зарезервувала 50 грн на рахунку, і для нарахування пакету послуг грошей було не достатньо.
Так от: 1) всі 9 місяців таких ситуацій не було ніколи 2) я не отримувала жодних смс про резервування цих 50 грн. Питання до Київстар: як люди взагалі можуть про це знати, коли ви придумали самі собі ці правила і здираєте гроші, як хочете? Ви інформували людей в смс про це "резервування"? Замість цього ви надсилаєете різні пропозиції, щоб пошвидше я поповнила рахунок. Так само не отримували і нічого про це на знають дві мої подруги, які якраз користуються мобільним інтернетом Київстар і живуть в Бельгії і Нідерлантах.
А тепер ДОКАЗИ: 1. У скріні ви можеет побачити відповідь від Київстар на мою скаргу, що вони «зарезервували» гроші, тому що я користувалася мобільним інтернетом. 2. У скрінах ви можете побачити, що у вересні, жовтні і листопаді ЧОМУСЬ мобільним інтернетом я ТИПУ користувалась САМЕ в дні поповнення рахунку. 3. У скрінах ви можете побачити, що у всі інші дні мобільним інтернетом я НЕ користувалася, про що написала вище. Дзвонила лише мамі. Але програма Київстар чомусь саме в день поповнення вказувала, що я ним користувалась і за що зарезервували 50 грн. ЗВЕРНІТЬ УВАГУ, що там всюди "0 КБ" мобільного інтернету в дні поповнення рахунку.
Питання до Київстар: Вам не соромно такими ЖАЛЮГІДНИМИ схемами оббирати українців? 1 згоден 2 не згодні
З ваших скрінів нічого не зрозуміло. Рівно так само як і з тексту. Вже всім відомо, що поповнення рахунку треба робити мінімум на 10 грн більше ніж ваш тариф, тоді оплата по тарифу проходитиме без проблем. А ті 10 грн так і залишаться на вашому рахунку, можете їх задонатити на ЗСУ, наприклад. Перевірте свої налаштування на телефоні, аби зрозуміти на що були витрачені МБ. Майже в кожному смарті є така функція.
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Докази (скріни) ШАХРАЙСЬКОЇ схеми Київстар як забирати гроші клаєнтів - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
2 листопада (додаю скрін) я поповнила рахунок на 100 грн , щоб мені надали пакет послуг на місяць. Останні 9 місяців я з дитиною живу за кордоном. І всі ці місяці поповнювала рахунок лише, щоб спілкуватися з мамою, яка в Україні зараз (це можна побачити в скрінах). Інтернетом Київстар НЕ користуюсь (це ви теж побачите в скрінах з додатку Київстару).
Цього разу Київстар замість того, щоб нарахувати мені пакет послуг почав знімати щодня 10 грн, наче в мене не вистачає коштів на рахунку. Зняли всі гроші, і тепер я не можу зателефонувати мамі, а вона мені.
Я подала їм скаргу, на що оператори (я розмовляла з двома) сказали, що я в день поповнення користувалася мобільним інтернетом. Через це програма зарезервувала 50 грн на рахунку, і для нарахування пакету послуг грошей було не достатньо.
Так от:
1) всі 9 місяців таких ситуацій не було ніколи
2) я не отримувала жодних смс про резервування цих 50 грн. Питання до Київстар: як люди взагалі можуть про це знати, коли ви придумали самі собі ці правила і здираєте гроші, як хочете? Ви інформували людей в смс про це "резервування"? Замість цього ви надсилаєете різні пропозиції, щоб пошвидше я поповнила рахунок. Так само не отримували і нічого про це на знають дві мої подруги, які якраз користуються мобільним інтернетом Київстар і живуть в Бельгії і Нідерлантах.
А тепер ДОКАЗИ:
1. У скріні ви можеет побачити відповідь від Київстар на мою скаргу, що вони «зарезервували» гроші, тому що я користувалася мобільним інтернетом.
2. У скрінах ви можете побачити, що у вересні, жовтні і листопаді ЧОМУСЬ мобільним інтернетом я ТИПУ користувалась САМЕ в дні поповнення рахунку.
3. У скрінах ви можете побачити, що у всі інші дні мобільним інтернетом я НЕ користувалася, про що написала вище. Дзвонила лише мамі. Але програма Київстар чомусь саме в день поповнення вказувала, що я ним користувалась і за що зарезервували 50 грн. ЗВЕРНІТЬ УВАГУ, що там всюди "0 КБ" мобільного інтернету в дні поповнення рахунку.
Питання до Київстар: Вам не соромно такими ЖАЛЮГІДНИМИ схемами оббирати українців?
1 згоден 2 не згодні
відгук
Коментарі до відгуку