Nata Tasha Відгук додано 15 листопада, 2022 год4 перегляда
Звернулись з приводу заміни сім карти. Після нібито спроби ввести номер паспорта нас послали до Черкас. Зв'язок з оператором через фейсбук: прибрати перші дві цифри в номері (це були нулі). Йдемо наступного дня. Номер ввели, але не вводиться прізвище. Оператор на зв'язку говорить, що проблем немає. Також підтвердив, що номер дійсно прив'язаний до моїх паспортних даних. Бидло-працівник знову посилає на Черкаси (на хвилинку: ходила мама 65 років з довіреністю та іншими документами так як я особисто знаходжусь закордоном, номер мамин, але в цілях безпеки і контролю я зареєструвала на себе). Знову з'єднують з оператором та залишаю скаргу. Наступного дня а Черкасах все зробили без зайвих питань, з увагою та повагою за 2 хвилин. 1 згоден
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Працівник в м.Сміла по вул. Соборна - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку