Сергій Сагайдак Відгук додано 8 листопада, 2022 год1 перегляд
У мене капітально виросла нагрузка на мобільний інтернет, тому прийшлось брати більший і відповідно дорожчий тариф. З переоформленням контракту проблем не було взагалі ніяких - все рутинно і передбачувано. Про недоліки в роботі зараз тільки лінивий не пише. Але це об`эктивна реальність і нікуди від неї не дітись. 1 не згоден
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Вимушено перейшов на дорожчий тариф - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
1 не згоден
відгук
Коментарі до відгуку