Особисто я, маю телефонні номери трьох операторів України, тому можу порівнювати, і знаю що говорю. Оператор київстар, це просто вінець того як НЕ потрібно відноситись до свого клієнта! При НЕ самій кращій якості зв'язку і інтернетові, ідуть постійні списання з рахунку, незрозуміло за що. Додзвонитись до оператора нереально, голосове меню таке, що поки дочекаєшся потрібного розділу, ти змушений вислухати велику кількість непотрібного лайна. саме лайна, бо по суті там нічого нема! сервісні центри, це окремий жах. Постійні черги по 15-20 чоловік, некомпетентні (хоча можливо просто обмежені в правах і можливостях) співробітники, які по суті прості задання, вирішують щонайменше за півгодини (в кращому випадку). Цікаво чи є можливість покарати дану компанію, за крадіжки грошей з рахунку? В любому випадку раджу не мати з ними справу. БУДЬ ЯКИЙ інший оператор, буде кращим рішенням. 04.11.2022 року. 2 згодні 3 не згодні
Ой какая у тебя началась истерика, бот! У тебя всегда истерика, когда кто-то напишет честный отрицательный отзыв о твоём работодателе. И кто такой, чтобы кто-то обязан был тебе скриншоты выкладывать? Кем ты себя возомнило, ничтожество?!
Як цікаво, ''компетентний'' коментар) Вже ніхто нікому не дзвонить на горячу лінію, приватні повідомлення ФБ і ніяких нервів. КС єдиний оператор, що працював на окупованих територіях, не ідеально, але все ж таки працював. В мене дві сімки і жовтий навіть в Києві не працює нормально. Їдеш по Соломенці і тупо без зв'язку.
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
краще обрати БУДЬ ЯКОГО іншого оператора! - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
При НЕ самій кращій якості зв'язку і інтернетові, ідуть постійні списання з рахунку, незрозуміло за що. Додзвонитись до оператора нереально, голосове меню таке, що поки дочекаєшся потрібного розділу, ти змушений вислухати велику кількість непотрібного лайна. саме лайна, бо по суті там нічого нема!
сервісні центри, це окремий жах. Постійні черги по 15-20 чоловік, некомпетентні (хоча можливо просто обмежені в правах і можливостях) співробітники, які по суті прості задання, вирішують щонайменше за півгодини (в кращому випадку).
Цікаво чи є можливість покарати дану компанію, за крадіжки грошей з рахунку?
В любому випадку раджу не мати з ними справу. БУДЬ ЯКИЙ інший оператор, буде кращим рішенням.
04.11.2022 року.
2 згодні 3 не згодні
відгук
Коментарі до відгуку