Всі питання вирішую через приватні повідомлення у ФБ. Навіть якщо писати їм в інсті, все одно відправляють до ФБ. Інколи треба чекати декілька годин, тобто якщо терміново потрібно, то це гайки. Але все одно так зручніше ніж телефонувати на службу підтримки. 2 не згодні
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Питання вирішуються тільки через ФБ - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
2 не згодні
відгук
Коментарі до відгуку