Користуюсь Київстар,як провайдером і оператором вже багато років, але недавно зіткнулась з відвертим здирництвом і некомпетентністю цієї компанії. Ще влітку подзвонила мені оператор і запропонувала змінити тариф на "Все разом +ТВ", мотивуючи це тим, що старі тарифи відмирають, і зазначила, що вартість залишиться такою ж, як і раніше.Але за місяць ціна зросла +100грн., щей, як вияснилось,ніякі тарифи не відмирають. Мою скаргу на гарячій лінії записали і обіцяли вирішити на протязі 5 днів. Коли я з часом яподзвонила запитати, чи розглянута скарга, оператор відповіла, що її ще будуть тепер 10 днів розглядати.Соромно, ніяк, як шахрайством і неповагою до своїх абонентів не можу це назвати.
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Здирництво. - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
відгук
Коментарі до відгуку