1. Перший майстер якого викликала не змін знайти мій кабель від попереднього провайдера, шукаючи його годину та сказав, що потрібно сверилити стіну (наступний майстер знайшов цей кабель за 5хв та під'єднався до нього) 2. Декілька разів казала, що хочу під'єднати договір не до свого номеру, але працівники вирішили по іншому 3. Чотири дні намагалася під'єднати потрібний мені номер та увімкнути інтернет, бо перші 3 з половиною дні мій особовий рахунок не проходив ніде, а дотелефонуватися оператору майже не реально. 4. Коли таки вдалося дотелефяонуватися оператору, повідомили, що перемкнути на потрібного працівника мене не можуть і дали ті ж номери, за якими телефонували попередні рази де нічого не вийшло, на те, що договір ніде не проходить, сказали не знаємо, спробуйте ще 5. З рештою через купу витраченого часу та нервів вдалося під'єднати інтернет та потрібний номер, але тепер в особистий кабінет я зайти не можу, бо приходить повідомлення на мій номер з кодом та на сайті видає помилку при його вводі. Відгношення до клієнтів - жах Сервіс - 7 коло пекла 1 згоден
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
НЕ РЕКОМЕНДУЮ НІКОМУ КИЇВСТАР - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
2. Декілька разів казала, що хочу під'єднати договір не до свого номеру, але працівники вирішили по іншому
3. Чотири дні намагалася під'єднати потрібний мені номер та увімкнути інтернет, бо перші 3 з половиною дні мій особовий рахунок не проходив ніде, а дотелефонуватися оператору майже не реально.
4. Коли таки вдалося дотелефяонуватися оператору, повідомили, що перемкнути на потрібного працівника мене не можуть і дали ті ж номери, за якими телефонували попередні рази де нічого не вийшло, на те, що договір ніде не проходить, сказали не знаємо, спробуйте ще
5. З рештою через купу витраченого часу та нервів вдалося під'єднати інтернет та потрібний номер, але тепер в особистий кабінет я зайти не можу, бо приходить повідомлення на мій номер з кодом та на сайті видає помилку при його вводі.
Відгношення до клієнтів - жах
Сервіс - 7 коло пекла
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку