Ганна Відгук додано 13 вересня, 2022 год5 переглядів
П'ять років промучалася з цим оператором, більше немає сил цей жах терпіти! Якщо виникають проблеми, зв'язатися з підтримкою вкрай важко, а навіть якщо вдається, проблеми вони вирішують довго абоине вирішують взагалі. А проблеми з цим оператором виникають постійно, регулярно. То гроші некоректно списали, то тариф без мого відома змінили. А ще полюбляють всякі послуги мені підключати, про які я взагалі не просила і гадки про них не мала, але стверджують, що це не вони, це я сама собі. Пішов він лісом такий оператор, п'ять років тріпала з ним нерви і досить! Буду переходити до більш адекватного оператора, правда ще не знаю якого, але думаю кожен буде кращим за Київстар...
Переваги:
Відсутні
Недоліки:
Ох, цілий день треба витратити, щоб перерахувати усі недоліки цього горе-оператора, а у мене немає часу на це
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Нервотрьопка з цим Київстаром - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
відгук
Коментарі до відгуку