Маю дуже неприємне враження про послуги оператора Київстар.
Користувалась послугою Роумінг як вдома з 27 травня по 15 червня 2022 р. Кілька разів на день перевіряла залишок хвилин та інтернету. Коли закінчувалися пакетні гігабайти про це прийшло повідомлення і пропозиція заплатити 50 грн. за додаткові гігабайти. Я сплатила.
Коли приїхала додому, то виявилося, що я винна купу грошей за роумінг. Виявляється, що починаючи з 9 червня я користувалася звичайним роумінгом. На запитання як вийшло так, що я перевіряла залишок, а залишилась винною кошти за роумінг мені відповіли, що повідомлення можуть приходити з запізненням. Запитання: чому тоді вчасно прийшло повідомлення про те, що закінчуються пакеті гігабайти, а повідомлення про пакетні хвилини було хибним? І навіщо тоді ваша послуга про залишок хвилин, якщо вона не відповідає дійсності? І хто винен в цій ситуації я (яка весь час перевіряла залишок хвилин і гігабайтів) чи Київстар (який надав недостовірну інформаціяю)? 2 згодні
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Неприємний роумінг - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
Користувалась послугою Роумінг як вдома з 27 травня по 15 червня 2022 р.
Кілька разів на день перевіряла залишок хвилин та інтернету.
Коли закінчувалися пакетні гігабайти про це прийшло повідомлення і пропозиція заплатити 50 грн. за додаткові гігабайти. Я сплатила.
Коли приїхала додому, то виявилося, що я винна купу грошей за роумінг. Виявляється, що починаючи з 9 червня я користувалася звичайним роумінгом. На запитання як вийшло так, що я перевіряла залишок, а залишилась винною кошти за роумінг мені відповіли, що повідомлення можуть приходити з запізненням.
Запитання: чому тоді вчасно прийшло повідомлення про те, що закінчуються пакеті гігабайти, а повідомлення про пакетні хвилини було хибним? І навіщо тоді ваша послуга про залишок хвилин, якщо вона не відповідає дійсності?
І хто винен в цій ситуації я (яка весь час перевіряла залишок хвилин і гігабайтів) чи Київстар (який надав недостовірну інформаціяю)?
2 згодні
відгук
Коментарі до відгуку