Олег ОК Відгук додано 6 вересня, 2022 год11 переглядів
Мене тут дехто безпідставно звинувачує у тому, що я створюю інші акаунти і критикую з них Київстар. Це брехня! Я є абонентом Vodafone і дуже люблю цього оператора, але не маю нічого проти Київстару. Поважаю Київстар і поважаю вибір людей, які його обирають. І не вважаю цього оператора "москальським". Він після 24 лютого теж багато чого зробив на користь України, а послання рускому воєнному кораблю, яке після 24 лютого тривалий час висіло у додатку My Kyivstar, не залишає жодного сумніву...
Перечитав докладніше відгуки цих Синиць-Маш-Микол. Хтось явно намагався "косити" під мене. Мабуть хтось, хто мене люто ненавидить. Навіть під мою антиросійську політичну позицію "закосив" непогано! Однак з "москальським Київстаром" трішечки перебільшив і... не вгадав!
Але можу лише ще раз повторити, що не маю жодного відношення до цих акаунтів і цих дописів!
P. S. А може це ви створили ці акаунти і понаписували гидоту на Київстар, щоб тепер все на мене звалити? Мене б це не здивувало...
Знаешь, вообще это неважно, кто и что там скрывается за аккаунтами. Важно то, что именно ты стал катализатором этого бесконечного флуда. А кто в итоге троллит - то уже вопрос второстепенный.
Но, с другой стороны, тебе флудить только и нужно. Поэтому ты запросто можешь насоздавать учёток, а потом говорить, что учётки создавались специально, чтобы тебя дискредитировать. Допустим... Только вот вопрос - "зачем?". Если тебя итак в избытке с твоим флудом (не успел придти на форум, и уже столько флуда выдал, при том, что твоего мнения никто не спрашивает), единственное, что твои пакости могут вызывать - так это раздражение. Ну и ответ по ситуации. Другой вопрос, что учетки создавать выгодно тебе - так как это даёт тебе возможность обойти свои обещания (как с уходом до 6 сентября с форума), и флудить дальше. Вот и сейчас - отказ признать свою вину, и переложить на оппонентов, это не новый твой приём.
Где-то уже писали, что Олег ОК - это моя учётка...
Так что в желании совершить очередную подлость, ты с потрохами себя выдаешь. Ну и тех, кто пыжится быть третьей силой в данном конфликтном диалоге.
Повторюю ОСТАННІЙ раз: не маю нічого спільного з Машою, Голубем, Миколою та іншими акаунтами. Не я їх створив і мені байдуже, хто їх створив! І я не створюю інші акаунти, вже майже два роки у мене на цьому сайті лише один акаунт і мені його одного цілком достатньо!
Ви написали: "твоего мнения никто не спрашивает". А я у нікого теж не питаю дозволу писати на цьому сайті. Правила цього сайту не забороняють користувачам відповідати на відгуки інших користувачів і кожен, хто пише на цьому сайті відгук, має бути готовим до того, що хтось інший може його скоментувати так, як вважає потрібним.
Действительно, можно сделать вид, что не имеешь отношения.
Это ж тебе не телефон регистрировать на паспорт, после чего отслеживать активность определённого абонента становится в разы легче, ну и там где абонент накосячит.
Я обіцяв вам 6 серпня, що протягом місяця не писатиму на цьому сайті і не писав. Навіть сюди не заходив і не читав, що тут діється! Не маю нічого спільного з якимись Машами та іншими акаунтами, особливо з російськомовними (після 24 лютого пишу свої відгуки виключно українською). В ще раз повторюю: я ніколи у своїх відгуках не ганьбив Київстар і не вважаю його москальським чи пов'язаним з росією! Звинувачення мене у тому, що це мої акаунти, це наклеп!
Щодо премодерації, вважаю її непоганою ідеєю, але непогана вона на тих сайтах, де модератори бувають щоденно і швидко модеруують відгуки. На цьому сайті, на жаль, модератор всього один і буває тут не кожного дня, тому тепер доведеться інколи дуже довго чекати, коли відгук буде опублікований. Написав відгук про Vodafone сьогодні після 12:00, вже 16:30, а його досі не опублікували. Сподіваюся, що сьогодні опублікуують, бо завтра мій відгук буде менш актуальним...Сьогодні у мене 21. річниця активації свого номеру, 21 рік тому підключився до UMC, який по багатьох змінах став Vodafone, і про це я написав відгук).
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Киівстар - хороший оператор - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
Я мав нагоду тимчасово покористуватися Київстаром у грудні 2021 року - враження були позитивні, навіть писав тут відгуки про свій досвід користування, викладав скріншоти з тестами швидкості інтернету:
https://www.otzyvua.net/kievstar-kyivstar/review-1553029
https://www.otzyvua.net/kievstar-kyivstar/review-1576340
3 не згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Выпросил премодерацию тем, и теперь сам не знает, куда податься. Зато его стало слишком много в теме КС и ЛС , и это сутки не прошли как появился.
А все эти "голуби-синички-маши-мыколяи" куда-то сгинули
Вот что делает курс психотропов, вот и Олега ОК прокололи ими, его личность перестала расщепляться. До нового обострения, скорее всего.
Потом опять сpyщие голуби зафлудят все темы.
Але можу лише ще раз повторити, що не маю жодного відношення до цих акаунтів і цих дописів!
P. S. А може це ви створили ці акаунти і понаписували гидоту на Київстар, щоб тепер все на мене звалити?
Знаешь, вообще это неважно, кто и что там скрывается за аккаунтами. Важно то, что именно ты стал катализатором этого бесконечного флуда. А кто в итоге троллит - то уже вопрос второстепенный.
Но, с другой стороны, тебе флудить только и нужно. Поэтому ты запросто можешь насоздавать учёток, а потом говорить, что учётки создавались специально, чтобы тебя дискредитировать. Допустим... Только вот вопрос - "зачем?". Если тебя итак в избытке с твоим флудом (не успел придти на форум, и уже столько флуда выдал, при том, что твоего мнения никто не спрашивает), единственное, что твои пакости могут вызывать - так это раздражение. Ну и ответ по ситуации. Другой вопрос, что учетки создавать выгодно тебе - так как это даёт тебе возможность обойти свои обещания (как с уходом до 6 сентября с форума), и флудить дальше. Вот и сейчас - отказ признать свою вину, и переложить на оппонентов, это не новый твой приём.
Где-то уже писали, что Олег ОК - это моя учётка...
Так что в желании совершить очередную подлость, ты с потрохами себя выдаешь. Ну и тех, кто пыжится быть третьей силой в данном конфликтном диалоге.
Ви написали: "твоего мнения никто не спрашивает". А я у нікого теж не питаю дозволу писати на цьому сайті. Правила цього сайту не забороняють користувачам відповідати на відгуки інших користувачів і кожен, хто пише на цьому сайті відгук, має бути готовим до того, що хтось інший може його скоментувати так, як вважає потрібним.
КРАПКА!
Это ж тебе не телефон регистрировать на паспорт, после чего отслеживать активность определённого абонента становится в разы легче, ну и там где абонент накосячит.
Щодо премодерації, вважаю її непоганою ідеєю, але непогана вона на тих сайтах, де модератори бувають щоденно і швидко модеруують відгуки. На цьому сайті, на жаль, модератор всього один і буває тут не кожного дня, тому тепер доведеться інколи дуже довго чекати, коли відгук буде опублікований. Написав відгук про Vodafone сьогодні після 12:00, вже 16:30, а його досі не опублікували.