Жахливе обслуговування!Операторы як по методичці говорять одне і те саме...ваше питання буде вирішене протягом доби...доба минула, і вуаля-виявилося, що на вирішення питання відводиться не доба, а чотири доби...кабінет користувача показує некоректні данні, поповнив тарифний план на 150 гривень, а кабінет чекає на оплату вже чотири дні, самовільно підключили смс пакет...мені трусять, що я відправив коротке смс на номер, при тому, що в кабінете навіть вказали на який номер, цікаво те, що такого номера в історії телефону немає а ні в тел.книзі, ні у дзвінках, ні в смс... Ітог- на рахунку із 100 гривень вже 95… а 4G інтернету як не було, так і немає! Чорт зна що а не оператор! Вважав вас лідером ринку, помилився! Кому війна, а кому мати рідна...
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Жахливе обслуговування - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
відгук
Коментарі до відгуку