01.01.2022 року в мене не була знята плата по тарифному плану "Все разом" в розмірі 250 грн., хоча кошти на рахунку були. Цього дня я зателефонував в підтримку і повідомив про проблему. Менеджер подав заявку на технічний відділ з метою ручного списання коштів і повідомив мене, що питання буде вирішене протягом 2 діб. Сьогодні вже 04.01.2022, а гроші так і не списані і в мене вже списало 10 грн на інтренет (які я хочу повернути). Я зателефонував в підтримку, це було о 10:16 04.01.2022 р., менеджер Євгеній, який зі мною спілкувався повідомив мене, що питання ще вирішується технічним відділом, але терміни мені не озувачив, повідомивши, що в нього немає можливості зв'язатися з технічним відділом і моє питання він не в змозі вирішити і КИНУВ СЛУХАВКУ! Це взагалі як? Київстар -це ж ніби одна компанія, а різні відділи між собою не контактують? Чому при цьому страждає клієнт? Чому менеджер кидає слухавку? Коли буде списано кошти? Ну дуже неприємно!!! 5 згодні
Добрый вечер! У меня та же проблема. 31 декабря пополнил счёт на 250 грн. Списали в новогоднюю ночь 13 грн, месячный пакет не подключился, с живым оператором связаться не могу... Заходил в фирменный магазин, тоже безрезультатно. Такая же проблема и у моего старшего брата. Для себя решил, если положительного для меня решения не будет, в конце месяца перейду на другого оператора!
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Київстар - це жесть - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
5 згодні
відгук
Коментарі до відгуку