Не піклуються про ні про клієнтів ні про імідж компанії, шукають будь-які приводи для зняття коштів, не розбираються в технічних питаннях. В базовий набір тарифів закладають такі функції, на які посилаються при будь- яких незрозумілих списаннях коштів. При цьому вартість цих функцій в тарифі -0 грн. Якщо немає доводів -причиною списання назвуть ваш телефон. В моєму випадку придумали три версії, чому у мене в режимі літака сталося списання коштів, коли і була у роумінгу , і мені нібито хтось телефонував. Ніяким чином не приймають звернень. Тільки оператори (дозвонитись важко) відповідають на питання, і можуть кидати слухавку, не даючи , навіть , промовити питання 4 згодні
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Не раджу київстар (навмисно з малої літери!) ні в якому випадку - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
4 згодні
відгук
Коментарі до відгуку