Тарифний план все разом. З 02 по 07 липня по технічним причинам Київстар відсутній домашній інтернет, двічі подавав заявку щоб відремонтували. В зв'язку з цим довелось використати, на початку місяця, близько 90% мобільного інтернету. 4 рази звертався в службу підтримки щоб мені зробили перерахунок і кожного разу одинакові відповіді: ваша заявка прийнята, на протязі 2 днів дамо відповідь. Сьогодні 20 липня ні однієї відповіді і перерахунку не має. Висновок: -Мегабайти/гроші вкрадені. -Служба підтримки = 0. -Непорядність у роботі з клієнтами. -Брехуни. Навіть не цінують старих клієнтів і не зважають на те що мав в цей період день народження. У мене від роботи оператора суцільний негатив, тому що подібна ситуація не в перше. Хто вибирає оператора добре думайте. 2 згодні
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Скарга на роботу оператора - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
З 02 по 07 липня по технічним причинам Київстар відсутній домашній інтернет, двічі подавав заявку щоб відремонтували. В зв'язку з цим довелось використати, на початку місяця, близько 90% мобільного інтернету. 4 рази звертався в службу підтримки щоб мені зробили перерахунок і кожного разу одинакові відповіді: ваша заявка прийнята, на протязі 2 днів дамо відповідь. Сьогодні 20 липня ні однієї відповіді і перерахунку не має.
Висновок:
-Мегабайти/гроші вкрадені.
-Служба підтримки = 0.
-Непорядність у роботі з клієнтами.
-Брехуни.
Навіть не цінують старих клієнтів і не зважають на те що мав в цей період день народження.
У мене від роботи оператора суцільний негатив, тому що подібна ситуація не в перше.
Хто вибирає оператора добре думайте.
2 згодні
відгук
Коментарі до відгуку