Виникла цікава ситуація. В "Особистому кабінеті" Київстар постійно рекламуються деякі пропозиції. Вирішив скористатися послугою "Ідеальний роумінг" за 450 грн. (2500МБ інтернету або 250 хв. розмов в роумінгу). Активував послугу, але на рахунку було недостатньо коштів і отримав СМС з наступним вмістом: "Заявка на підключення пакета не виконана - на рахунку недостатньо коштів. ПОПОВНІТЬ РАХУНОК ТА ПОВТОРІТЬ ЗАМОВЛЕННЯ". Поповнив рахунок... і все... де ПОВТОРИТИ ЗАМОВЛЕННЯ - невідомо, бо в Особистому кабінеті пропозиція зникла і все... на рахунку 450 грн а ПОВТОРИТИ ЗАМОВЛЕННЯ неможливо. Звернувся в підтримку Київстар і отримав купу "позитивних" емоцій. Бесіда закінчилася на такій ноті: "Я: Так ви ж не відповіли на запитання... Взагалі... Я не про це питав... Питання в тому, ДЕ повторно активувати послугу Ідеальний роумінг ЯК НАПИСАНО В СМС ВІД КИЇВСТАР... 14:30 Оператор Щодо цього питання вже була надана відповідь. Якщо немає такої пропозиції, то послугу неможливо підключити. 14:31 Оператор Бачу, що у Вас не залишилося інших питань. Дякую Вам за звернення. До побачення!" І оператор Ірина залишила чат... Дуже давно не стикався з таким хамським відношенням до своїх клієнтів... Для порівняння, періодично в Vodafone виникають деякі питання, але там ЗАВЖДИ все вирішується на користь АБОНЕНТА (принаймні з мого досвіду). Київстар же навпаки - ще НІ РАЗУ не вдалося вирішити питання не на користь оператора. Оплатив послугу, але отримати її не зміг
Переваги:
Багато цікавих пропозицій, достатньо якісний зв'язок і мобільний інтернет
Недоліки:
Відношення до клієнтів (жахливе), підтримка (жахлива), покриття по трасах України (дуже погано)
Я так зрозумів, що програмне забезпечення оператора Київстар ну дуже "сире"... Додаток для смартфона працює повільно, періодично видає помилки, після оновлення частенько взагалі не запускається... У випадку різних пакетів - акцій проаналізував і зробив висновок - можлива тільки єдина послідовність дій. Якщо десь щось "пішло не так" - все, Київстар в ступорі...(і, чомусь, завжди не на користь абонента, навіть якщо об'єктивно неправий саме Київстар). Тому інтернет за 365 грн. на рік я вже підключав відповідно до логіки Київстар: 1. Поповнив рахунок на 365 грн, 2. Перевірив, що гроші на рахунку і їх вистачає для підключення послуги, 3. Підключив послугу. Все спрацювало, інтернет на 365 діб підключено))
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Не надають оплачені послуги - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
"Я: Так ви ж не відповіли на запитання... Взагалі... Я не про це питав... Питання в тому, ДЕ повторно активувати послугу Ідеальний роумінг ЯК НАПИСАНО В СМС ВІД КИЇВСТАР...
14:30
Оператор
Щодо цього питання вже була надана відповідь. Якщо немає такої пропозиції, то послугу неможливо підключити.
14:31
Оператор
Бачу, що у Вас не залишилося інших питань. Дякую Вам за звернення. До побачення!"
І оператор Ірина залишила чат... Дуже давно не стикався з таким хамським відношенням до своїх клієнтів... Для порівняння, періодично в Vodafone виникають деякі питання, але там ЗАВЖДИ все вирішується на користь АБОНЕНТА (принаймні з мого досвіду). Київстар же навпаки - ще НІ РАЗУ не вдалося вирішити питання не на користь оператора. Оплатив послугу, але отримати її не зміг
відгук
Коментарі до відгуку
А спілкування з оператором це вже інша історія. Компанія Київстар-це шахраї!!!