Розкажу одну неприємну історію, яка трапилася зі мною сьогодні -09.04.2021. Додатково надам скріни. Справа принципу. Може хтось теж попався на таку схему від Київстар. 06.04.2021 захожу в особистий кабінет, дивлюся, що дата поновлення пакету 09.04.2021, на рахунку залишок 5 гривень. Поповнюю на 95 гривень. Все, на рахунку 100 гривень. Плата за пакет послуг 100 гривень. Перехожу на послуги інтернет в телефоні на іншого оператора та чекаю зняття грошей на новий термін. Але ж не тут то було, 09.04.2021 приходить СМС – не достатньо грошей на рахунку, поповніть на 100 гривень та плата за послуги 10 гривень за день знята. Що це? Дивно. Спілкуюсь з оператором через особистий кабінет та цитую відповідь на моє питання: чому зняли 09.04.2021 10 гривень та не продовжили умови пакету? - “На момент спроби списання плати за пакет послуг через спроби виходу Вашого пристрою в інтернет були зарезервовані кошти. Через це на списання плати за пакет послуг в повному обсязі коштів не вистачило - списалася плата за пакет послуг на день. Відключайте інтернет перед плановим списанням плати, переключайте телефон в мережу 3G\2G.” Але ж я ще 06.04.2021 перейшов на послуги Інтернет іншого оператора!!! Задаю ще питання: - “Поверніть гроші, які я не витрачав! На рахунку на сьогоднішній день було 100 гривень!” Київстар включає “задню”, схемку розкусили:). Цитую: - “Коштів не було достатньо за вказаних вище причин. Списання коректне. Але в рамках лояльності можу передати заявку на розгляд повернення 10 грн, що списані за пакет послуг на день. Пропонують рішення питання до 16.04.2021. Ось так. Перепостіть будь ласка іншим. На мою думку це не одна схема, раджу перевіряти свої рахунки та контролювати нарахування. Хто знає ще якісь випадки, напишіть. P.S. Для скептиків - 10-15 гривень не спасає, але з миру по нитці будиночок біля моря. Як казав Луспекаєв: “… за державу обидно”. Робіть висновки. 4 згодні 1 не згоден
І що гроші Вам Київстар повернув? В мене повністю така ж ситуація. Воюю за вкрадених 10грн. яких відповідно не вистачило на списання абонплати. Планую писати скаргу в НКРЗІ
Мені через півтори після переписок і скандалів теж повернули 10 вкрадених гривень і навіть не вибачитися не говорячи про те щоб надати якусь суттєву компенсацію. Я весь цей час не користувався зв'язком від київстару.
Вважаю що компанія київстар дуже по хамськи веде себе із своїми клієнтами. Я принципово тепер маю два номери київстар та іншого оператора і як Ви розумієте то зараз київстар залишається без поповнення абонплати і працює тільки на прийом дзвінків.
Вважаю що варто і іншим обкраденим клієнтам так поступати. Хай шахраї несуть збитки.
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Як Київстар краде гроші у своїх абонентів. - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
Справа принципу. Може хтось теж попався на таку схему від Київстар.
06.04.2021 захожу в особистий кабінет, дивлюся, що дата поновлення пакету 09.04.2021, на рахунку залишок 5 гривень. Поповнюю на 95 гривень. Все, на рахунку 100 гривень. Плата за пакет послуг 100 гривень. Перехожу на послуги інтернет в телефоні на іншого оператора та чекаю зняття грошей на новий термін.
Але ж не тут то було, 09.04.2021 приходить СМС – не достатньо грошей на рахунку, поповніть на 100 гривень та плата за послуги 10 гривень за день знята. Що це? Дивно.
Спілкуюсь з оператором через особистий кабінет та цитую відповідь на моє питання: чому зняли 09.04.2021 10 гривень та не продовжили умови пакету?
- “На момент спроби списання плати за пакет послуг через спроби виходу Вашого пристрою в інтернет були зарезервовані кошти. Через це на списання плати за пакет послуг в повному обсязі коштів не вистачило - списалася плата за пакет послуг на день. Відключайте інтернет перед плановим списанням плати, переключайте телефон в мережу 3G\2G.”
Але ж я ще 06.04.2021 перейшов на послуги Інтернет іншого оператора!!!
Задаю ще питання:
- “Поверніть гроші, які я не витрачав! На рахунку на сьогоднішній день було 100 гривень!”
Київстар включає “задню”, схемку розкусили:).
Цитую:
- “Коштів не було достатньо за вказаних вище причин. Списання коректне. Але в рамках лояльності можу передати заявку на розгляд повернення 10 грн, що списані за пакет послуг на день.
Пропонують рішення питання до 16.04.2021. Ось так.
Перепостіть будь ласка іншим. На мою думку це не одна схема, раджу перевіряти свої рахунки та контролювати нарахування.
Хто знає ще якісь випадки, напишіть.
P.S.
Для скептиків - 10-15 гривень не спасає, але з миру по нитці будиночок біля моря. Як казав Луспекаєв: “… за державу обидно”.
Робіть висновки.
4 згодні 1 не згоден
відгук
Коментарі до відгуку
https://spz.nkrzi.gov.ua/
Вважаю що компанія київстар дуже по хамськи веде себе із своїми клієнтами. Я принципово тепер маю два номери київстар та іншого оператора і як Ви розумієте то зараз київстар залишається без поповнення абонплати і працює тільки на прийом дзвінків.
Вважаю що варто і іншим обкраденим клієнтам так поступати. Хай шахраї несуть збитки.