01.04.2021р. мав бути планово нарахований пакет послуг і стягнена абонплата у розмірі 200 грн (останній місяць акційної пропозиції). на моєму балансі було 201 грн. Натомість оператор стягнув 3 грн і через смс повідомив що не достатньо коштів на рахунку. Дозвонитись до оператора не було можливості, так як "лінії були зайняті". Така сама ситуація повторилася і 02.04.2021р. і 03.04.2021р. 03.04.2021р. о 11.27 год. нарешті я дозвонився до оператора. Вислухавши мене спочатку він пробував переконати мене що не відбулось нарахування бо акційний тариф закінчився. Вислухавши мої аргументи (заявка на заміну тарифу була подана 01.01.221р., заміна тарифу відбулася 01.02.2021р., акція поширівалася на лютий-квітень) він згодився що "система дала збій" і створив заявку на повернення коштів і нарахування пакету послуг згідно договору. 04.04.2021р. зранку мені з балансу знову знімає 3 грн. і повідомляють, що для нарахування пакету недостатньо коштів на балансі. О 12.47 год я знову поповнив рахунок на 12 грн. (на балансі стало 201 грн.) Оскільки списання не відбулось о 14.04 я позвонив до оператора, який запропонував мені поповнити ще на 50 грн (вартість пакету без акції 250 грн.), а після списання коштів подати заявку на повернення 50 грн. О 14,28 год я поповнив баланс на 50 грн. і на рахунку (УВАГА!!!) стало 241 грн.!!! Позвонив до оператора о 14.35 год. і пояснив ситуацію. Він дуже здивувався "де ж пропали 10 грн?" і створив заявку наповернення коштів і нарахування послуг, запевнивши мене що питання буде вирішене до 18.00 год. 05.04.2021. 05.04.2021 приблизно біля 17.00 год в мене з балансу знову зникає 10 грн. 17.04 год. - звінок до оператора. Спочатку мене хотіли переконати що "був вихід через мобільний інтернет", але коли я пояснив що з 1 квітня у мене мобільний інтернет у телефоні вимкнений і сім карта переключена в режим 2G (оскільки в таких випадках вони переконують абонентів що длеякі програми самі вмикають мобільний інтернет, а в цьому режимі це виключене) була створена заявка про помилкове нарахування і мене запевнили що до кінці дня зі мною звяжеться спеціаліст для вирішення питання (ніхто не звязувався). На черговий звінок до оператора о 23.08 мені сказали що питання буде вирішене до 08.04.2021р. До яких пір Телекомунікаційна компанія "Київстар" буде "красти" кошти у своїх абонентів? 3 згодні
це не тільки Київстар краде, всі оператори крадуть. Щоб це зупинити назавжди - дзвоніть і залишайте скаргу на 15-45 (бескоштовно з мобільного і, якщо не додзвонитесь вдень, то вночі - лінія цілодобова), також, обов'язково, робіть скріншоти для доказів і пишіть скаргу в НКРЗІ. Тільки таким чином ви це припините.
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Порушення умов договору і безпідставне (незаконне) списання коштів - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
03.04.2021р. о 11.27 год. нарешті я дозвонився до оператора. Вислухавши мене спочатку він пробував переконати мене що не відбулось нарахування бо акційний тариф закінчився. Вислухавши мої аргументи (заявка на заміну тарифу була подана 01.01.221р., заміна тарифу відбулася 01.02.2021р., акція поширівалася на лютий-квітень) він згодився що "система дала збій" і створив заявку на повернення коштів і нарахування пакету послуг згідно договору.
04.04.2021р. зранку мені з балансу знову знімає 3 грн. і повідомляють, що для нарахування пакету недостатньо коштів на балансі. О 12.47 год я знову поповнив рахунок на 12 грн. (на балансі стало 201 грн.) Оскільки списання не відбулось о 14.04 я позвонив до оператора, який запропонував мені поповнити ще на 50 грн (вартість пакету без акції 250 грн.), а після списання коштів подати заявку на повернення 50 грн. О 14,28 год я поповнив баланс на 50 грн. і на рахунку (УВАГА!!!) стало 241 грн.!!! Позвонив до оператора о 14.35 год. і пояснив ситуацію. Він дуже здивувався "де ж пропали 10 грн?" і створив заявку наповернення коштів і нарахування послуг, запевнивши мене що питання буде вирішене до 18.00 год. 05.04.2021.
05.04.2021 приблизно біля 17.00 год в мене з балансу знову зникає 10 грн. 17.04 год. - звінок до оператора. Спочатку мене хотіли переконати що "був вихід через мобільний інтернет", але коли я пояснив що з 1 квітня у мене мобільний інтернет у телефоні вимкнений і сім карта переключена в режим 2G (оскільки в таких випадках вони переконують абонентів що длеякі програми самі вмикають мобільний інтернет, а в цьому режимі це виключене) була створена заявка про помилкове нарахування і мене запевнили що до кінці дня зі мною звяжеться спеціаліст для вирішення питання (ніхто не звязувався). На черговий звінок до оператора о 23.08 мені сказали що питання буде вирішене до 08.04.2021р.
До яких пір Телекомунікаційна компанія "Київстар" буде "красти" кошти у своїх абонентів?
3 згодні
відгук
Коментарі до відгуку