Интернет магазин цветов "Флориум" відгуки
з оцінкою «Погано»

Київ, ул. Новомостицкая 2Б оф 39
Відгуки клієнтів та користувачів
Интернет магазин цветов "Флориум"
2.8 5
50 відгуків / 37856 переглядів
Важливо! З метою актуальності, рейтинг і результати відгуків, які відображаються на графіку, обчислюються на підставі 100 останніх відгуків
Відгуки з позначкою "Проблема вирішена" не враховуються

Категорически не рекомендую

Александр Александр 8 травня, 2025 год
Заказы 100724874, 100677197, 100590704 - саженцы полувысохшие, перележавшие, пришли в ужасном состоянии, деревья не проснулись, роза засохла, луковичные 50 на 50 - пересорт... Зато какая обёртка...

Гарна реклама, проте сумнівна якість

Тетяна Тетяна 31 березня, 2025 год
Декілька разів робила замовлення на рослини у цьому магазині, довіряла рекламі від блогерів яких поважаю, та напевно блогерам магазин присилає більш якісні саджанці.
Із замовлених троянд 4шт, ні одна не прижилася, ягідні кущі були гарної якості, а саме порічки, проте малина не пустила погонів, цібулькові не завжди відповідні сорту, розмір посадкового матеріалу хвойних та декоративних кущів дуже... Читати відгук
Декілька разів робила замовлення на рослини у цьому магазині, довіряла рекламі від блогерів яких поважаю, та напевно блогерам магазин присилає більш якісні саджанці.
Із замовлених троянд 4шт, ні одна не прижилася, ягідні кущі були гарної якості, а саме порічки, проте малина не пустила погонів, цібулькові не завжди відповідні сорту, розмір посадкового матеріалу хвойних та декоративних кущів дуже малий, треба цілий сезон їх відхожувати, хости та лілейник нормальної якості, з ліліями та гладуолусами взагалі не таланило, саджанці яблунь прижилися добре, проте досі не плодоносять чекаю 3 роки вже.
Однозначно цибульні квіти та троянди тут би не купувала. Багато реклами та мало якості.
Переваги:
  1. Асортимент
Недоліки:
  1. Малий посадковий матеріал

Не раджу !!!

Sveta Sveta 8 січня, 2025 год
Робила замовлення ще взимку 2024року на весну. Чекала відправки довго не дивлячись на те що робила замовлення заздалегідь. Самі квіти в гарному стані були тільки половина. Висока ціна, довга відправка, низька якість.

Все у них є!!!!

Андрій Бруханда Андрій Бруханда 6 листопада, 2024 год
Місяць формували мій заказ,хотів посадити шовковицю!!!! 5.10.2024 це вже пізно але Ще можна булоб трохи підождати,ні у них немає саджанців,де вони їх беруть ніхто не знає посилка прийшла 27.10.2024 совісті не має у вас Не рекомендую я цей магазин!!!!

Дуже погано, краще на собі не перевіряти.

Ніна Ніна 26 березня, 2024 год
Не один рік купувала у Флоріум, багато вибачала на людський фактор, але магазин змінюється і не в кращу сторону. Замовила три амариліси і от такий отримала подарунок. Коли пишуть - закінчується, то мабуть догниває! Написала, що два згнивших квітоноса і приклала фото, на що отримала відповідь: все відповідає їх нормам 🥺
Переваги:
  1. Надієшся, що великий магазин і там є відповідальність
Недоліки:
  1. Надіїї марні....

Я замовляю в цьому магазині саджанці не вперше.

Інна Трохимець Інна Трохимець 30 грудня, 2023 год
Попередні рази все було ок.Але останній раз мене дуже здивував в поганому сенсі.Кажу,більше ніколи замовляти у них не буду!!!Надіслали зовсім не те,що замовляла,без списка,без накладної,щоб не здогадалася одразу і забрала товар.Це було по-хамськи!!!Ніякого флоріуму особисто для мене вже не існує!!!

Сорта не соответствуют

Charivna Divchina Charivna Divchina 10 жовтня, 2023 год
Не рекомендую, брала бегонию, но вышло как на аликспрес , ожидание и реальность. При чем плохой отзыв на товар не дают опубликовать на сайте.
Переваги:
  1. Была очень заманчивая акция
Недоліки:
  1. Сорта не соответствуют

не дуже якісна продукція

Ірина Ірина 31 травня, 2023 год
Добрий день.
Зарікалась не купувати у Флоріум більше продукцію - спочатку прислали неякісні коріння квітів, не зійшла жодна. Потім переплутали насіння, прислали не те. Писала, але відповіді так і не отримала.
Нещодавно замовила 3 кущики герані Розанна (в них був найбільший вибір цього товару). Прислали 1 нормальний і два напівзасушені, повністю жовті. Дуже жаль, але замовляти в цьому магазині... Читати відгук
Добрий день.
Зарікалась не купувати у Флоріум більше продукцію - спочатку прислали неякісні коріння квітів, не зійшла жодна. Потім переплутали насіння, прислали не те. Писала, але відповіді так і не отримала.
Нещодавно замовила 3 кущики герані Розанна (в них був найбільший вибір цього товару). Прислали 1 нормальний і два напівзасушені, повністю жовті. Дуже жаль, але замовляти в цьому магазині немає ніякого бажання. "Розкручений"магазин, але все більше розчаровує.

Купила амаріліси гіпеаструми.

Нина Марко Нина Марко 23 квітня, 2023 год
22.04.23р.отримала замовлення яке чекала три місяці із за розсади, розсада так і не приїхала, ніхто не повідомив. Коли настояла отримати те що є, впевнилась що Флоріум дуже змінився. 14 цибулин амарілісу! Хто купував, знає які там стандарти. Того нема і близько! Одна цибулина 25 см. Інші дрібязок, без коріння, гнилі . Дві зовсім😭,звернулась щоб повернули гроші. За дві обіцяли... Читати відгук 22.04.23р.отримала замовлення яке чекала три місяці із за розсади, розсада так і не приїхала, ніхто не повідомив. Коли настояла отримати те що є, впевнилась що Флоріум дуже змінився. 14 цибулин амарілісу! Хто купував, знає які там стандарти. Того нема і близько! Одна цибулина 25 см. Інші дрібязок, без коріння, гнилі . Дві зовсім😭,звернулась щоб повернули гроші. За дві обіцяли повернути, а за інше - чекайте, виростуть! На превеликий жаль відбили бажання до них звертатись. Багато інших достойних продавців і в групах.
Переваги:
  1. Тільки швидкий зв'язок з консультантом.
Недоліки:
  1. Те що вони продають не відповідає тим міркам і якості. Одне розчарування.

Магазин не узнать

Светлана Овчаренко Светлана Овчаренко 14 квітня, 2023 год
Прислали мизерную часть заказа,не предупредив,оказалось нет в наличии,время упущено,зная могла заказать в другом магазине,ждала 3 месяца
Переваги:
  1. Упаковка
Недоліки:
  1. Нет в наличии

Заказ не пришёл

Анна Анна 31 травня, 2022 год
На сайте заявлено, что заказ ожидать 6-8 дней, по прошествии их написала в поддержку сказали ещё 5-7 дней подождать. Снова жду, звоню на горячую линию, говорят что заказ оформлен, но всего что я заказывала нет и заменить уже нельзя. Ттн обещали бросить вечером, в итоге «0». Конечно я не довольна, рекомендовать не буду.
Переваги:
  1. Большой ассортимент
Недоліки:
  1. Плохая обратная связь, наличие продукции не соответствует заявленной на сайте, нет работы с клиентом, безответственные .

Флоріум втратив свою репутацію

Світлана Безручкова Світлана Безручкова 5 травня, 2022 год
Багато років я замовляла квіти в цьому магазині. Якістю лілій, тюльпанів та півоній була задоволена і рекомендувала іншим. Але останнім часом під час кожного замовлення траплялись негаразди, наприклад під час замовлення міксу лілій-гігінтів з 10 лілій більша половина жовті, дві з яких однакові (хоча на рекламному фото всі різні і жодної жовтої), також траплявся пересорт. Але всі ці проблеми Флоріум... Читати відгук Багато років я замовляла квіти в цьому магазині. Якістю лілій, тюльпанів та півоній була задоволена і рекомендувала іншим. Але останнім часом під час кожного замовлення траплялись негаразди, наприклад під час замовлення міксу лілій-гігінтів з 10 лілій більша половина жовті, дві з яких однакові (хоча на рекламному фото всі різні і жодної жовтої), також траплявся пересорт. Але всі ці проблеми Флоріум вирішував швидко і компенсував кошти під час наступного замовлення. Останнє моє замовлення весною 2021 року №100330145 складалось із 4 піонів та 2 лілій.Із 4 піонів два не відповідає стандартам якості : півонія Many Happy Returns суха, а півонія ITOH Bartzella з гнилими бруньками. Фото надсилалося. Нащо магазин відповів "Приносимо вибачення за дану ситуацію! Ми готові записати Вам ту суму, яку Ви сплатили за вказаний товар - у компенсацію на наступне замовлення. Ви можете їх використати у будь який момент, коли будете оформлювати нове замовлення. Гаразд?" Я довго чекала компенсацію на моєму бонусому рахунку, аж поки не почала їм нагадувати взимку. Вони довго радились, але кошти все ж таки зарахували. На них я замовила лілії на весну 2022. Але лілій мені ніхто не вислав, ніхто навіть не зателефонував, хоча магазин працює зараз. На мої повідомлення ніхто не відповідає. Рекомендую майбутнім покупцям: подумайте ніж замовляти. Флоріум вже не той надійний магазин.

Не раджу, не надійний інтернет магазин

Жанна Жанна 14 жовтня, 2021 год
Замовлення №200653600. Замовляла крокус Пік вік 80 к-ктів. Прислали 79. На моє прохання дослати 1 к-кт представники чату без пояснення причин повідомили, що дослати не можуть і просто повернуть кошти. Справа не в грошах, справа в тому, що дана позиція є в наявності і продається далі. Висновок: не надійні, не несуть ніякої відповідальності за те чи відповідає замовлення замовленому, не... Читати відгук Замовлення №200653600. Замовляла крокус Пік вік 80 к-ктів. Прислали 79. На моє прохання дослати 1 к-кт представники чату без пояснення причин повідомили, що дослати не можуть і просто повернуть кошти. Справа не в грошах, справа в тому, що дана позиція є в наявності і продається далі. Висновок: не надійні, не несуть ніякої відповідальності за те чи відповідає замовлення замовленому, не виправляють свої помилки.
Дякуємо за відгук! Ми обов'язково розберемося в ситуації, що склалася та зробимо все можливе, щоб надалі подібні проблеми не виникали. Показати 1 відповідь

Разочарована клематисом

Светлана Светлана 7 жовтня, 2021 год
Заказывала на сайте два раза, была довольна, во втором заказе была разочарована клематисом- ни одного живого листика, ствол сухой основание у корня сгнившее, написала в службу поддержки показала фото ответили, что для клематиса ствол не важно, главное корни, посадила росточек, но сомневаюсь, что что то с него вырастет , хуже посадочного материала не видела
Будь ласка, вкажіть номер Вашого замовлення і наш менеджер з Вами зв'яжеться для вирішення цієї скарги. Показати 2 відповіді

Разочарована ..

Татьяна Татьяна 20 вересня, 2021 год
Почему столько хороших отзывов, а мне прислали гортензию с гнилыми корнями, слабой наземной частью. Видно, что она не выживет.. цена 249грн это слишком за такое растение.
Луковицы тюльпанов с пятнышками.
Перепрошуємо за прикру ситуацію! Для розв'язання питання стосовно компенсації, будь ласка, вкажіть номер Вашого замовлення або напишіть нам на наш вайбер: +38-095-480-29-65 і наш менеджер з Вами зв'яжеться. Показати 1 відповідь

РОЗЧАРОВАНА

Lilia Pryshchepa Lilia Pryshchepa 19 травня, 2021 год
Доброго дня,оримала замовлення,замовляла на 1000грн,отримала безкоштовну доставку і 3 цибулини лілій в подарунок.Дуже незадоволена якістю посадкового матеріалу хост і кампанули,якісна тільки хоста в контейнері і 2 лілейники в контейнері,чи можлиао отримати компенсацію за неякісні квіти.Фото додаю,номер замовлення 200603806
Переваги:
  1. Швидко зв'язались і вислали посадковий матеріал
Недоліки:
  1. Якість бажає кращого
Наш менеджер з Вами зв'яжеться найближчим часом.

Ничего личного, только факты

Светлана Чомова Светлана Чомова 18 травня, 2021 год
Магазин с такой развернутой рекламой, такими хвалебными отзывами должен УМЕТЬ качественно работать с клиентами. В данном случае этого нет. Делала второй заказ. Первый был проблемный, с некачественным товаром. Но "купилась" на огромное разнообразие, решилась на второй заказ. Пришли саженцы с поломанными ростами, слюнявой пенницей на растениях. Написала на официальный канал связи, все как требуют - фото, номера, название. Реакция НУЛЕВАЯ.... Читати відгук Магазин с такой развернутой рекламой, такими хвалебными отзывами должен УМЕТЬ качественно работать с клиентами. В данном случае этого нет. Делала второй заказ. Первый был проблемный, с некачественным товаром. Но "купилась" на огромное разнообразие, решилась на второй заказ. Пришли саженцы с поломанными ростами, слюнявой пенницей на растениях. Написала на официальный канал связи, все как требуют - фото, номера, название. Реакция НУЛЕВАЯ. И это ОТЛИЧИТЕЛЬНАЯ ЧЕРТА данного магазина. Поэтому решать вам. Если с заказом будут проблемы - их крайне сложно и неприятно решать. И если даже вам сделают компенсацию - это будет только в следующем заказе. То есть, наверное, магазин выработал такую тактику - закладывать в заказ некачественный товар и компенсировать это в следующем заказе...
А как еще можно все это обьяснить...
Переваги:
  1. Большой выбор растений
Недоліки:
  1. Отсутствие обратной связи, трудности с компенсацией за некачественный товар
Приносимо вибачення за прикру ситуацію! Вкажіть, будь ласка, номер Вашого замовлення. За умовами гарантії, ми пропонуємо на вибір способи компенсації: нараховуємо кошти на бонусний рахунок, відправляємо товар на заміну або повертаємо кошти. Ми завжди намагаємося вирішити питання на користь наших клієнтів. Показати 1 відповідь

Флориум плохо

Евгений Матвиевский Евгений Матвиевский 17 травня, 2021 год
Очень вами не доволен посылку прислали поздно ростения тронулись в рост.перед отправкой не позвонили,обещанные хосты не положили,больше никогда у вас ни чего не куплю,по возможности буду оставлять свой коментарий в сетях,моим родственникам подарки тоже не доложили,жаль что сделал у вас заказ
Недоліки:
  1. Почтения проросшие часть поломаны
Якщо у Вас є скарга до отриманого товару, для вирішення питання стосовно компенсації потрібно відправити звернення із фото на наш вайбер: 095-480-29-65. Ми впевнені, що всі питання можна вирішити і Ви залишитися задоволеними.

ПРО ТАК І НЕ ВИРІШЕНУ ПРОБЛЕМУ

ЛАРИСА ЛАРИСА (Ukraine, Chernivtsi) 29 квітня, 2021 год
На жаль, змушена повторно звернутись за вирішенням питання щодо замовлення N 100317277, яке попри запевнення і Ваші і оператора про його відправлення 26 квітня, на сьогодні так мною і не отримане. Через неможливість сконтактувати іншим шляхом, вимушена знову до вас звертатись на сторінці даного ресурсу.
Мова йде про два десятки півоній, замовлених ще в грудні 20р. (попередній... Читати відгук
На жаль, змушена повторно звернутись за вирішенням питання щодо замовлення N 100317277, яке попри запевнення і Ваші і оператора про його відправлення 26 квітня, на сьогодні так мною і не отримане. Через неможливість сконтактувати іншим шляхом, вимушена знову до вас звертатись на сторінці даного ресурсу.
Мова йде про два десятки півоній, замовлених ще в грудні 20р. (попередній мій відгук від 25.04.21р.).
Статус замовлення в моєму акаунті на сторінці Флоріума останні два тижні не змінився, зазначено – ЗБИРАЄТЬСЯ.
Приносимо свої вибачення за затримки.
Нажаль, в цьому сезоні через погодні умови у нас були затримки із постачанням рослин із Нідерландів. Це спричинило перевантаженість складу в даний момент. Ми уточнимо інформацію стосовно Вашого замовлення на складі та Вам повідомимо.
Показати 1 відповідь

А у відповідь лише обіцянки...

Ольга Ольга (Ukraine) 26 квітня, 2021 год
У Флоріумі замовляла вже не один раз, було все добре. Деякі невеликі проблеми одразу ж вирішувались. Тому і цієї зими без вагань зробила передзамовлення на рослини та саджанці дерев. Відправка замовлень повинна була початись з кінця березня і це мене повністю влаштовувало. Після тиші у квітні ледь зв'язалась з магазином і почула обіцянки що скоро відправлять. Через тиждень знову обіцяють... Читати відгук У Флоріумі замовляла вже не один раз, було все добре. Деякі невеликі проблеми одразу ж вирішувались. Тому і цієї зими без вагань зробила передзамовлення на рослини та саджанці дерев. Відправка замовлень повинна була початись з кінця березня і це мене повністю влаштовувало. Після тиші у квітні ледь зв'язалась з магазином і почула обіцянки що скоро відправлять. Через тиждень знову обіцяють термінову відправку. Потім ще і ще. І так вже місяць!!!! Сьогодні вдень вже пообіцяли повідомлення з номером декларації,але нічого так і не прийшло. Замовлення оплачене а я отримую самі лиш обіцянки. Шановні, чи ви знущаєтесь? Я розумію вашу завантаженість, але в моєму регіоні після травня зазвичай починається африканська спека і саджанці важко приймаються навіть за дбайливого догляду і регулярного поливу. Хочеться вже нарешті отримати якісні саджанці і встигнути висадити їх. Дерева в моєму саду вже розпустились і квітнуть,а я ще чекаю! Номер мого оплаченого замовлення 200594862
Переваги:
  1. Великий асортимент рослин. Повернення коштів або рослин у випадку неякісного товару.
Недоліки:
  1. Зриваються строки посадки через велику затримку саджанців.
Приносимо свої вибачення за затримку, на даний момент на складі у нас перевантаження, тому деякі замовлення затримуються.
Але Ви не хвилюйтесь, Ваше замовлення вже на комплектації. Очікуйте повідомлення з номером ТТН.
Показати 1 відповідь

Нет доставки заказа

Natalia Bykova Natalia Bykova 13 квітня, 2021 год
31 марта сдела заказ на сумму 484 грн, тут же всё оплатила, через пару дней перезвонила оператор и сообщила, что "всё в наличии, отправка заказа после 7.04". Вчера, 12.04 пыталась дозвониться, но ни по одному из указанных на сайте номеров никто не ответил. Написала email, тоже тишина. Сегодня уже 13 апреля, и неизвестно когда приедет мой заказ, если "всё в... Читати відгук 31 марта сдела заказ на сумму 484 грн, тут же всё оплатила, через пару дней перезвонила оператор и сообщила, что "всё в наличии, отправка заказа после 7.04". Вчера, 12.04 пыталась дозвониться, но ни по одному из указанных на сайте номеров никто не ответил. Написала email, тоже тишина. Сегодня уже 13 апреля, и неизвестно когда приедет мой заказ, если "всё в наличии". Номер заказа 200594039
1 згоден
Період відправки замовлень: 20.03 - 31.05. Ми з Вами зв'яжемося стосовно вказаного замовлення.

Про покупку товару

Гость Гость 3 квітня, 2021 год
Висилають товар не переглянувши на якість.Прийшла гнила цибулина.Ціни веселі ,а настрій ні.Звернулась,переслала фото товару- тиша? Цікавий факт: коли замовляєш,то передзвонюють моментом,коли брак- тиша!
Приносимо вибачення за очікування! Скарга розглядається протягом 2-7 роб. днів. Вкажіть, будь ласка, номер Вашого замовлення.

Розчарована

Лилия Лилия 27 березня, 2021 год
Отримала георгіни. Переломані бульбочки... деякі сорти не відповідають замовленим.Ціна на сайті одна, а прислали "брендові". Я не заказувала брендові!!!, шановний флориум!!!!!! В прайсі 11шт, приіхало 9шт ?????
Дякувати лілії прибули відповідно до заказу + 1 сорт в подарунок .
Не потрібно подарунків, дайте мій!!! , якісний!!! заказ! По тій ціні, по якій я заказала!!!!!
1 згоден
Приносимо вибачення! Ми обов'язково розберемося у ситуації, що склалася. Будь ласка, вкажіть номер Вашого замовлення або надішліть нам лист зі скаргою на е-пошту [email protected] і наш менеджер з Вами зв'яжеться.

Нет контроля качества при отправке

Валентина Валентина 24 березня, 2021 год
Заказывала 3 луковицы амарилиса. Одна луковица пришла полностью гнилая. Неприятно, что на стадии отправки продукции нет контроля качества.
1 згоден
Приносимо вибачення за прикру ситуацію! Будь ласка, надішліть лист із фото на нашу е-пошту [email protected] для вирішення питання стосовно компенсації.

Не рекомендую этот магазин

Елена Елена 22 лютого, 2021 год
Заказ сделан 09.02.21 и оплачен .Обещали отправку в течении 3 дней. И каждый раз после общения с оператором появляются новые отговорки и обещания . Последнее отправить товар 22.02 ...товар не отправлен. Не рекомендую этот магазин .
Недоліки:
  1. Не получен товар
Приносимо вибачення за очікування! Вкажіть, будь ласка, номер Вашого замовлення для вирішення ситуації, що склалася.

Возврат денег

Сергей Сергей 26 жовтня, 2020 год
Добрый день, уважаемый Флориум. Вы ещё не вернули деньги (211 грн.) Заказ 200512038. За так называемый пересорт. Гладиолус Shanna. Мне будет удобно получить их на номер телефона указанного в заказе.
P.s. Не благодарю за не высланый заказ Амарилисов. Если я на тот момент Вас правильно понял, то эти 211грн. Должны были зайти предоплатой на заказ с Аморилисами, но не... Читати відгук
Добрый день, уважаемый Флориум. Вы ещё не вернули деньги (211 грн.) Заказ 200512038. За так называемый пересорт. Гладиолус Shanna. Мне будет удобно получить их на номер телефона указанного в заказе.
P.s. Не благодарю за не высланый заказ Амарилисов. Если я на тот момент Вас правильно понял, то эти 211грн. Должны были зайти предоплатой на заказ с Аморилисами, но не тут то было. Спустя некоторое время я получил информацию о отмене заказа.
Будьте добры верните , эти деньги на номер телефона указанного в заказе 200512038 .
Доброго дня! Питання стосовно компенсації було вирішене таким чином, що сума залишається на наступне замовлення. Було прохання, при оформленні нового замовлення обов'язково в коментарях вказати інформацію про компенсацію, тому що ця інформація автоматично не відображається. Оскільки коментаря не було до замовлення і тривалий час оператори не могли з Вами зв'язатися для підтвердження замовлення - його скасували.
Протягом 3-х днів кошти будуть повернуті на Ваш номер телефону.

відгук на поставку посадочного матеріалу

Гость Гость 16 жовтня, 2020 год
Заказала 2 саджанці дерев. Отримала в коробці, яка вдвічі коротша за висоту саджанців. Одне деревце зломане. Дуже прикро...
Приносимо вибачення! Обов'язково буде вирішене питання стосовно компенсації. Вкажіть, будь ласка номер замовлення і наш менеджер з Вами зв'яжеться або відправте лист на нашу е-пошту [email protected]. Показати 2 відповіді

когда вернёте деньги по гарантии за гладиолус жанна?

Сірко Сірко 29 вересня, 2020 год
В чём проблема? Уважаемый Флориум! Полтора месяца пишу Вам, присылаю фото. Почему не возвращаете деньги по гаранти за так называемый "пересорт". Замовлення номер 200512038. Гладіолус Shanna.
Приносимо вибачення за очікування! Зараз сезон масових відправок, тому всі лінії перевантажені. Запропонували Вам варіант компенсації та очікуємо Вашого рішення.

Посадочный материал

Гость Гость 25 вересня, 2020 год
Заказывала в данном инет магазине несколько раз,никаких проблем. Качество всегда соответствовало заявленному. Но предыдущий заказ пришёл с полностью сгнившей канной( это они компенсировали на следующий заказ), а на следующем была деленка пиона с двумя несчастными почками и весь подсохший уже, а на сайте красочный пример делёнки-мечты, якобы отправляемой ( Хотела оставить отзыв на сайте, так плохие не публикуют, вот нашла... Читати відгук Заказывала в данном инет магазине несколько раз,никаких проблем. Качество всегда соответствовало заявленному. Но предыдущий заказ пришёл с полностью сгнившей канной( это они компенсировали на следующий заказ), а на следующем была деленка пиона с двумя несчастными почками и весь подсохший уже, а на сайте красочный пример делёнки-мечты, якобы отправляемой ( Хотела оставить отзыв на сайте, так плохие не публикуют, вот нашла где все же они есть. Больше я не клиент данного интернет-магазина.
Дякуємо за відгук! Якщо Ви отримали товар, який не відповідає заявленому на сайті, потрібно відправили лист із фото на нашу е-пошту [email protected] для вирішення питання стосовно компенсації.
На сайті вказано, що ми відправляємо кореневища півоній з 2-3 бруньками. Якщо Ви замовляли ІТОН півонію, то у них кореневище здерев'яніле і порівняно невеликого розміру.

Разочарование

А А 14 червня, 2020 год
Контролируйте сортность пионов.!!!Очень много заказывала, и много пересорта. Качество корней всегда хорошее,но сорта не те ,что заказывала. Были сорта которые соответствовали,но всё равно много не соответствовали((Жалко потраченных денег. Больше в этом магазине пионы заказывать не буду.
Переваги:
  1. Хорошее качество саженцев и корней.
Недоліки:
  1. Пересорта много!!
Приносимо вибачення! Нам дуже прикро, що так трапилося. Ми також отримуємо товар від постачальника, тому на жаль від таких випадків не застраховані. На сортність у нас діє гарантія протягом 3-х років. Для вирішення питання з приводу компенсації, Вам лише потрібно відправити фото на нашу ел. пошту [email protected].
Интернет магазин цветов "Флориум"
Цветочный интернет магазин "Флориум" предоставляет своим заказчикам уникальный шанс приобрести с доставкой семена, луковицы, клубни и саженцы самых различных растений, а также садовый инвентарь. Каталоги магазина "Флориум" - это настоящий рай для ценителей красивых, полезных и здоровых растительных организмов, среди которых есть немало экзотических - таких, которые вы не найдете... детальніше

Рейтинг 2.8 з 5 на підставі 50 відгуків
Адреса: Київ, ул. Новомостицкая 2Б оф 39
Інтернет-магазини
telemart.ua
telemart.ua

Рейтинг: 2.8
178 відгуків
Интернет-магазин makeup.com.ua
Интернет-магазин makeup.com.ua

Рейтинг: 3
3560 відгуків
ITbox, интернет-магазин
ITbox, интернет-магазин

Рейтинг: 1.8
204 відгука
Интернет-магазин MobiPrint
Интернет-магазин MobiPrint

Рейтинг: 4.7
159 відгуків
1Palladium.com.ua
1Palladium.com.ua

Рейтинг: 4
322 відгука
Розетка - интернет-магазин (rozetka.ua)
Розетка - интернет-магазин (rozetka.ua)

Рейтинг: 2.2
8002 відгука
Kasta.ua - інтернет-маркетплейс
Kasta.ua - інтернет-маркетплейс

Рейтинг: 1.9
2634 відгука
MODOZA.com
MODOZA.com

Рейтинг: 4.6
495 відгуків
Интернет-магазин Lagrande
Интернет-магазин Lagrande

Рейтинг: 2.4
152 відгука
Купи Скидку
Купи Скидку

Рейтинг: 3.2
73 відгука